کد خبر : ۳۰,۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این تیم در چند زمینه ضعف دارد، افزود: برای بر طرف شدن این ضعف ها به زمان نیاز دارم.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این تیم در چند زمینه ضعف دارد، افزود: برای بر طرف شدن این ضعف ها به زمان نیاز دارم. 

 فرهاد کاظمی شامگاه چهارشنبه پس ازنتیجه مساوی بدون گل تیمش مقابل راه آهن درکنفرانس خبری اظهارکرد: در تمرینات دو هدف افزایش اعتماد به نفس و ارتقای آمادگی را دنبال می کنیم.

 

وی افزود: ما اقدامات لازم را برای دستیابی به اهداف خود انجام می دهیم و امیدواریم اعتماد به نفس را به بازیکنان بازگردانیم، ضمن آنکه برای پیروزی در دیدارها شانس نیز دخیل است.

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: این تیم سیر تکاملی خود را طی می کند و در 23 روز گذشته که هدایت این تیم را برعهده گرفته ام روند تیم رو به پیشرفت است.

وی گفت: اینکه گل می زنیم یا نمی زنیم جزیی از فوتبال است. اما امروز با تیمی بازی کردیم که از مربی فهیم و با تجربه ای برخوردار است و توانسته به هماهنگی لازم دست یابد.

کاظمی افزود: احساس می کنم تیم ما فوتبال خوبی انجام می دهد و تلاش بازیکنان از لحاظ فنی قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: تیم ذوب آهن به 30 درصد آمادگی دست یافته و باید پذیرفت که ظرفیت این تیم در همین حد است.

سرمربی تیم ذوب آهن افزود: در سه بازی گذشته باید حداقل به هفت امتیاز دست می یافتیم اما این هدف محقق نشد و مسوولیت این ناتوانی را برعهده می گیرم.

وی با بیان اینکه بدنبال بازیکنان سوپر استار نیستم گفت: تیم ذوب آهن به هفت یا هشت بازیکن نیاز دارد و سعی می کنیم در نیم فصل چند بازیکن تراز اول را به خدمت بگیریم

 

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۲:۳۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید