کد خبر : ۳۱,۴۸۹
«ممکن است جانواریو را از لیست بیرون بگذارید؟» این سوال را پیش روی قلعه‌نویی می‌گذارند و سرمربی استقلال به این سوال اینطور پاسخ می‌دهد.
«اینطور که به من گفته‌اند وضعیت جانواریو خوب است و مشکلی ندارد اما اگر نیاز به جراحی داشته باشد این بازیکن را از لیست کنار می‌گذاریم.» با توجه به پاسخ قلعه‌نویی و همچنین ابراز نگرانی نوروزی پزشک استقلال از وضعیت جانواریو به احتمال زیاد این بازیکن از لیست استقلال خارج شده و جای خود را به یک هافبک داخلی می دهد البته علاوه بر اینکه جانواریو از کشورش آسیب‌دیده بازگشت؛ اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال نمی‌تواند از پس هزینه‌های ارزی بازیکنان خارجی برآمده و بدش نمی‌آید که خارجی‌ها را از فهرست خارج کند تا به مشکل پرداخت حق و حقوق آنها برخورد نکند. 

استقلال تاکنون توانسته با وجود مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود صدرنشین مسابقات لیگ باشد و امتیازات خوبی هم گرفته است پس نگرانی از بابت حذف بازیکنانی نظیر جانواریو ندارد و نیم فصل دوم را در غیاب این بازیکن شروع می‌کند. با توجه به لیست خریدی که قلعه‌نویی در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است احمد جمشیدیان یا میلاد زنیدپور جای جانواریو را در لیست استقلال می‌گیرند و استقلالی‌ها با حضور این هافبک‌های داخلی به کار خود ادامه خواهند داد. قلعه‌نویی که برای سومین قهرمانی لیگ با استقلال نقشه کشیده است سعی می‌کند با برنامه‌ریزی و انتخاب درست به هدف خود برسد به همین خاطر هم از بابت کنار گذاشتن هافبک برزیلی چندان نگران نیست./ش

۹ آذر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۲
ایران ورزشی |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید