کد خبر : ۳۱,۵۳۳
مگر بازی سال پیش استقلال با ما در همین عضدی انجام نشد و در نهایت ما هم باختیم یا بازی با ملوان یا پرسپولیس در عضدی مگر اتفاقی داخل ورزشگاه افتاد؟
در نهایت همه ی راهها به عابدینی در ظاهر ختم می گردد و از او می پرسیم که در فاصله ی دو روز مانده به مسابقه بازی کجا قرار است برگزار شود؟
عابدینی اما خونسرد تر از همیشه می گوید: مگر قرار است بازی کجا انجام شود؟ سازمان لیگ به ما اعلام کرده که مسابقات داماش در ورزشگاه عضدی است و ما هم آنجا فقط بازی می کنیم. 
می پرسیم پس آن تصویب شورای تامین استان در رابطه با انجام چهار بازی تراکتور،پرسپولیس،ملوان و استقلال در سردارجنگل چه می شود؟ 
رییس سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس می گوید: آن قضیه مربوط به گذشته است و الان به شکر خدا مسئولان سیاسی و امنیتی استان در بالاترین سطح تعامل با ما هستند و همه گونه همکاری را با ما داشته اند.مگر بازی سال پیش استقلال با ما در همین عضدی انجام نشد و در نهایت ما هم باختیم یا بازی با ملوان یا پرسپولیس در عضدی مگر اتفاقی داخل ورزشگاه افتاد؟ ما با اطمینان می گوییم که در عضدی که ورزشگاه اختصاصی ما و مورد تایید کنفدراسیون آسیا هم هست بازی می کنیم و امیدواریم که بازی جذابی از کار در آید.

عابدینی در پایان می گوید امیدواریم مسئولان ورزشی هم در گیلان دست به دست ما دهند تا مشکلات را برطرف کنیم./ش

۱۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۰:۲۲
گل |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید