کد خبر : ۳,۲۶۰

استقلال ۴ بازیکن ۲ اخطاره دارد

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته از سازمان لیگ استعلام ۲ اخطاره هاى خود را کردند. با استعلام آبى ها از سازمان ۴ بازیکن آبى پوش ۲ اخطاره معرفى شدند. فرهاد مجیدى، خسرو حیدرى، هادى شکورى و حسین کاظمى جزو ۲ اخطاره هاى استقلال هستند که با توجه به در پیش بودن بازى دربى باید تمام هوش و حواس خود را معطوف به داور و عدم خطا در زمین داشته باشند.

هشدار قلعه نویى به بازیکنان؛
هر کس تکل بزند، جریمه مى شود!

شمارش معکوس براى برگزارى دربى آغاز شده و با توجه به توافقات به عمل آمده میان شوراى تأمین و فدراسیون، قرار است این بازى ۱۶ روز دیگر انجام شود تا یک بار دیگر هیاهوى این رخداد بزرگ سراسر کشور را فرا بگیرد. اگرچه هواداران ۲ تیم براى این رویارویى لحظه شمارى مى کنند اما مربیان نگاهى محتاطانه تر نسبت به آن داشته و با توجه به در اختیار نداشتن مردان ملى پوش خود یک هفته قبل از دربى طبیعى است که بیش از پیش مراقب داشته هاى کنونى خود باشند. در همین ارتباط مطلع شدیم امیر قلعه نویى شرایط ویژه اى را براى حفظ بازیکنان خود اتخاذ کرده و نمى خواهد تحت هیچ شرایطى آنها را از دست بدهد. ظاهراً هر بازیکنى که در تمرینات استقلال تکل هاى خشن برود و باعث آسیب دیدگى همبازیان خود شود، از آن جلسه اخراج شده و جریمه نقدى هم برایش در نظر گرفته خواهد شد زیرا استقلال هم اکنون به اندازه کافى مصدوم دارد و دیگر نمى خواهد بر تعداد غایبان دربى بیفزاید. فعلاً امیدرضا روانخواه، ابراهیم تقى پور، پژمان منتظرى و على علیزاده در زمره مصدومان استقلال محسوب مى شوند و به نظر مى رسد ۲ نفر اول تحت هیچ شرایطى به جدال روز ۲۵ بهمن مقابل پرسپولیس نخواهند رسید و امیرقلعه نویى با علم به این نکته مشغول آماده سازى سایر نفرات خود مى باشد و به همین دلیل تحت هیچ شرایطى نمى خواهد باقى مانده ها را از دست بدهد.


برهانى را قبل از اینکه آزاد شود، بفروشیم!

آرش برهانى هم اکنون بهترین گلزن لیگ حرفه اى محسوب مى شود و با بازى هاى خوب خود در تیم هاى اماراتى هم مشترى پیدا کرده است، به طورى که چندى قبل صحبت از پیوستن او به الشباب بود و هنوز هم زمزمه هایى مبنى بر تمایل عرب ها براى خرید وى به گوش مى رسد اما امیر قلعه نویى به هیچ عنوان نمى خواهد از وجود این بازیکن محروم شود زیرا به گفته وى آرش مى تواند در ادامه لیگ برتر و به ویژه لیگ قهرمانان باشگا ه هاى آسیا نقش مؤثرى در کامیابى آبى پوشان ایفا کند. البته در این میان زمزمه یک طرح عجیب هم شنیده مى شود که در نوع خود بسیار قابل تأمل است. بر اساس خبرى که دوشنبه شب به گوشمان رسید، برخى از اطرافیان باشگاه استقلال معتقدند بهتر است آرش را قبل از اینکه قراردادش تمام شود، فروخت و با استفاده از پول آن مشکلات مالى باشگاه را تا حدى مرتفع کرد. از طرف دیگر با وجود مردانى همچون اکبرپور، مجیدى، جان واریو و جبارى، با رفتن برهانى خط حمله استقلال دچار خلأ و شوک منفى نخواهد شد و مى تواند به مسیر خود ادامه دهد! به گفته این افراد اگر برهانى قراردادش را تمدید نکند و از استقلال به تیم هاى خارجى برود، سر باشگاه بى کلاه مانده و از بابت انتقال او حتى یک ریال هم نصیب آبى ها نخواهد شد که این امر در فوتبال مدرن دنیا یک شکست مدیریتى محسوب مى شود. البته با تمام این تفاسیر بسیار بعید است که واعظى و امیر به فروش آرش رضایت بدهند.

قول قلعه نویى به نیمکت نشین هاى استقلال

سرمربى استقلال جلسه اى جداگانه را با بازیکنان نیمکت نشین تیمش انجام داد. نارضایتى بازیکنان ذخیره استقلال از نیمکت نشینى شان سبب شد تا قلعه نویى با آنها صحبت خصوصى داشته باشد. امیر طى صحبتى با شاگردانش به آنها قول داد که در بازى هاى آتى استقلال بیشتر به آنها میدان دهد. قلعه نویى با اشاره به بازى هاى استقلال در ۳ جام شانس تمام بازیکنان را براى به میدان رفتن براى تیمش زیاد دانست و از آنها خواست تا با جدیت و به دور از هر حاشیه به تمرین و آماده سازى خود بپردازند.

سرماخوردگى شدید کاظمى و دغدغه بازى شنبه

حسین کاظمى هافبک استقلال دچار سرماخوردگى شدید شده است. حسین کاظمى به دلیل سرماخوردگى شدید در تمرینات تیمش حضورى کمرنگ داشته تا همین موضوع سبب این شود که نتواند به خوبى خود را براى بازى مقابل استقلال اهواز آماده کند. قلعه نویى از کاظمى خواسته تا با برطرف کردن بیمارى اش خود را به بازى شنبه مقابل آبى هاى اهوازى برساند. کاظمى که در بازى هاى اخیر استقلال به عنوان یک بازیکن فیکس و گلزن شناخته شده، دوست ندارد به همین راحتى بازى شنبه استقلال را از دست بدهد تا با درمان بیمارى و بهبودى کامل در تمرینات تیمش پررنگ ظاهر شود.

طالب لو: از نیمکت نشینى در تیم ملى ناراحت نمى شوم

وحید طالب لو با حضور مهدى رحمتى به یک نمیکت نشینى در تیم ملى تبدیل شده است. وى در این باره گفت: مسیر سختى براى رسیدن به مسابقات آسیایى داریم و تایلند یکى از تیم هاى دشوار در این مسیر است.اوافزود: تیم ملى نیاز به روحیه دارد و هر بازیکنى که به زمین مى رود باید از طرف دیگر همبازیان خود حمایت شود تا تیم ملى موفق باشد.وى در پایان گفت: براى من فرقى نمى کند روى نیمکت باشم یا در زمین مسابقه، بسیارى از بازیکنان مى خواهند به این مرحله برسند و برایشان فرقى ندارد بازى کنند و حالا من در این جایگاهم و امیدوارم تیم ملى موفق شود.

شکورى: انگیزه ام افزایش یافته است

هادى شکورى: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با پیشنهاد تیم اماراتى انگیزه ام براى عملکرد بهتر در استقلال بیشتر شده است.وى در مورد پیشنهاد تیم الشارجه اظهار داشت: من بازیکن باشگاه هستم و تابع تصمیمات آنها هستم. وقتى مى بینم که کادر فنى حاضر به جدایى ام از تیم نیستند به این معنى است که کارم را قبول دارند و انگیزه ام هم بیشتر از گذشته شده است. او درباره شرایط استقلال عنوان کرد: از قبل هم گفته بودیم که تیم ما نیاز به زمان دارد تا به هماهنگى لازم برسد.تیم ما بازیکن زیاد دارد و با درایت کادر فنى، از همه بازیکنان استفاده مى شود. اگر حاشیه اى به تیم وارد نشود قهرمانى از آن استقلال است. شکورى درباره مسائل مالى تصریح کرد: باشگاه همیشه تلاش کرده تا به وعده هاى خود عمل کند و این اطمینان خاطر براى بازیکنان به وجود آمده که مشکل مالى نخواهند داشت. امیدوارم این روند تاپایان فصل باشد. این مدافع درباره بازى مقابل استقلال اهواز و مصدومیت شمارى از بازیکنان خط دفاع گفت: این مصدومیت ها به بدنسازى ها مداوم باز مى گردد و باعث مى شود تا بدن بازیکنان آسیب پذیر شوند. با وجود این مصدومیت ها خود را براى بازى با استقلال اهواز آماده کرده ایم.

روانخواه: متاسفم که به دربى نمى رسم!

امیدرضا روانخواه هافبک تیم استقلال با اشاره به ادامه درمان خود زیرنظر پزشک استقلال گفت: به دربى نمى رسم و از این بابت بسیار متأسفم. وى همچنین خاطر نشان کرد: به صورت انفرادى در حال تمرین تحت نظر دکتر نوروزى هستم و در چند روز آینده کارگروهى را آغاز خواهم کرد.او ادامه داد: اکنون کار با توپ را آغاز کردم و تمرینات خوبى را انجام مى دهم ضمن آنکه کار فیزیوتراپى را هم در کنار تمرینات خود ادامه مى دهم تا بتوانم به شرایط ایده آل برسم.وى افزود: با توجه به درمان و مدتى که باید تمرینات فیزیوتراپى را انجام دهم، فکر نمى کنم که دکتر نوروزى اجازه دهد در دربى حضور داشته باشم ضمن آنکه هنوز مدت ۶ ماهه مصدومیت من هم به پایان نرسیده است.هافبک تیم استقلال عنوان کرد: بازى دربى براى من از اهمیت زیادى برخوردار است و من هم دوست دارم تا در این میدان بزرگ حضور یابم اما براى رسیدن به وضعیت مطلوب باید مراحل درمان خود را به طور منظم طى کنم.روانخواه در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: اکنون تیم استقلال در شرایط خوبى بسر مى برد و با اختلاف امتیازى مناسب نسبت به سایر حریفان در حال ادامه انجام کار است و مطمئن هستم که استقلال در پایان لیگ قهرمان مى شود.وى با اشاره به این مطلب اظهار داشت: این اختلاف امتیازى کار را براى ادامه راه سخت تر مى کند چرا که باید به همین روند ادامه دهیم و صدر نشینى خود را تا پایان لیگ حفظ کنیم.روانخواه در پایان در خصوص بازى با استقلال اهواز گفت: بازى سختى را مقابل استقلال اهواز داریم و باید هر ۳ امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم ضمن اینکه استقلال تفاوت زیادى با نیم فصل قبل دارد.

۹ بهمن ۱۳۸۷ ۰۸:۲۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید