کد خبر : ۳۲,۷۰۷
مدیر عامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با تائید حرفهای 'محمد عاری' در مورد مبلغ قرارد داد 'رضا حقیقی' گفت: تمامی صحبتهای عاری در برنامه۹۰ درباره قرارداد بازیکن پیشین فجر صحت دارد
جعفر جعفری در مورد صحبت‌های اخیر سرپرست باشگاه فجرسپاسی در مورد قرارداد حقیقی با باشگاه پرسپولیس و پاسخ محمد رویانیان به این اظهارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه فجر از فروش "رضا حقیقی" به پرسپولیس مبلغ 600 میلیون تومان دریافت کرد و در مورد ملبغ دریافتی بازیکن نیز خود این فرد مبلغ قرارداد را بیان کرده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که مسئولان استانی به شکل مطلوب از تیم فجرسپاسی شیراز حمایت می‌کردند، به هیچ وجه نیازی به فروش ستون اصلی تیم به پرسپولیس نبود.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز اضافه کرد: به واقع عدم حمایت کافی و عمل نکردن مسئولان به وعده‌های خود باعث شده تا رویانیان بدین شکل باشگاه فجر را تحقیر کند.

جعفری در پایان گفت: ظهر امروز نشستی با حضور اعضای هیئت رئیسه باشگاه فجرسپاسی برگزار می‌شود که به طور حتم در این نشست در مورد تحقیرهای تیم فجرسپاسی که توسط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام شده، مسئولان باشگاه تصمیم گیری می‌کنند./ش

۱۲ دی ۱۳۹۱ ۱۸:۳۱
مهر |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید