کد خبر : ۳,۲۸۶

عباسفرد با فیزیوتراپى به بازى مى رسد


علیرضا عباسفرد مهاجم استقلال که در دیدار دوستانه تیمش مقابل ذوب آهن دچار مصدومیت شده بود به دیدار امروز مقابل استقلال اهواز رسید. گفتنى است عباسفرد با ۳ جلسه فیزیوتراپى در کلینیک پزشک استقلال توانست مجوز بازى امروز را بگیرد اما طبق شنیده هاى ما به احتمال فراوان این مهاجم نیمکت نشین خواهد شد. گفتنى است ظاهراً قلعه نویى اعتقاد دارد بازى عباسفرد به سیستم بازى در اهواز نمى خورد.


طلب یونگ خرداد ماه پرداخت مى شود

باشگاه استقلال قصد دارد طلب تئودور یونگ مربى سابق خود را در خرداد ماه سال آینده پرداخت کند. طبق شنیده هاى ما این روزها این باشگاه با مشکلات مالى فراوان روبه رو است و فعلاً قابلیت پرداخت طلب یونگ را ندارد. گفتنى است این مربى چیزى در حدود ۸۵ هزار یورو از آبى پوشان مى خواهد و از طریق وکیل خود از این تیم شکایت کرده است و فیفا استقلال را ملزم به پرداخت این مبلغ کرده است.


استقلالى ها در صورت برد پاداش مى گیرند

تیم فوتبال استقلال امروز در ادامه رقابت هاى لیگ برتر به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت. طبق شنیده هاى ما در صورت کسب برد در این دیدار بازیکنان استقلال پاداش خواهند گرفت. دیروز شنیدیم این پاداش چیزى در حدود ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود که بلافاصله پس از پایان بازى و کسب پیروزى به حساب بازیکنان ریخته خواهد شد.شایان ذکر است این دیدار ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه تختى اهواز برگزار خواهد شد.


خط خورده هاى استقلال مشخص شدند

تیم فوتبال استقلال امروز به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت. طبق شنیده هاى ما امیر قلعه نویى سرمربى استقلال به روى نام رینالدو، فابیو جان واریو، میثم منیعى، ابراهیم تقى پور و على علیزاده خط کشید و آنها را با خود به اهواز نبرد.گفتنى است استقلالى ها در دیدار رفت در تهران موفق شده بودند با حساب ۶ بر صفر استقلال اهواز را شکست دهند.

«منیعى» به اهواز نرفت

پیستون چپ پاى استقلال از جامانده هاى سفر تیم به اهواز شد. میثم منیعى به دلیل آسیب دیدگى نمى تواند استقلال را در بازى امروز همراهى کند تا پس از بازگشت تیمش از اهواز در تمرینات گروهى شرکت پیدا کند. منیعى که در چند هفته اخیر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده، درصدد است با رهایى از بند مصدومیت دوباره به ترکیب ثابت استقلال بازگردد. باید دید منیعى مى تواند نظر قلعه نویى را به سوى خود جلب کند یا با وجود میل باطنى اش همچنان باید نیمکت نشینى را تجربه کند.

استقلال با بزرگترین شرکت داخلى قرارداد مى بندد

به نظر مى رسد مشکلات استقلال در عرصه مالى طى یک ماه آینده مرتفع خواهد شد و زمینه براى پرداخت حقوق معوقه بازیکنان فراهم مى آید.بر اساس خبرى که صبح دیروز توسط یکى از مسئولان این باشگاه در اختیارمان گذاشته شد گروه بازرگانى استقلال مذاکراتى را با یک شرکت داخلى انجام داده و با آنها به نوعى بر سر همکارى در لیگ قهرمانان آسیا هم به توافق رسیده است تا بتواند با تبلیغ براى آن شرکت بر میزان درآمد خود بیفزاید طبق گفته این مقام مسئول: اگر استقلال با شرکت فوق به توافق برسد مبلغى بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان درآمد خواهد داشت ودر طول مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا آرم یکى از ۳ شرکت بزرگ و معتبر داخلى را به عنوان حامى مالى اصلى خود بر روى سینه بازیکنانش خواهد زد.

اول حل مشکلات مالى، بعداً جذب رضا عنایتى

هفته قبل برایتان نوشتیم که استقلالى ها تمایل خاصى براى جذب رضا عنایتى ندارند و صرفاً به خاطر رودربایستى با امیر قلعه نویى موضوع تاکنون کش آمده است. واعظى آشتیانى صراحتاً در تمرینات استقلال اعلام کرد که بودجه لازم براى خرید عنایتى را ندارد و از طرف دیگر خبرهاى رسیده از درون استقلال هم حاکسیت که برخى از بازیکنان این تیم استقبال گرمى از حضور این مهاجم نکرده اند و مى دانند که اگر عنایتى بیاید قطعاً یک نفر باید نیمکت نشین شود. در همین ارتباط صبح دیروز یکى از مدیران استقلال خبرى را در اختیار ابرارورزشى گذاشت و با اشاره به مشکلات مالى باشگاه صراحتاً گفت: «واقعیت این است که باشگاه استقلال مشکلات مالى داشته و با مصائب مادى زیادى دست و پنجه نرم مى کند روى همین اصل تا وقتى که این مسأله را حل نکنیم تحت هیچ شرایطى سراغ جذب عنایتى نمى رویم مگر اینکه قلعه نویى واقعاً بر خرید او تأکید کند.


جویبارى، فکرى و حاجیلو نمایندگان استقلال در نسل آفتاب

دومین همایش موسوم به «نسل آفتاب» پنجشنبه شب در سالن همایش هاى برج میلاد برگزار شد و طى آن برترین هاى ورزش کشور در عرصه هاى فنى و اخلاقى معرفى شدند تا جوایز خاصى به آنها اهدا شود. نکته مهم در این ارتباط حضور نسبتاً پررنگ استقلالى ها بود که به دعوت امیررضا خادم پاسخ مثبت داده و در مراسم شرکت داشتند.اصغر حاجیلو، محمود فکرى و على نظرى جویبارى استقلالى هاى حاضر در سالن همایش بودند. البته فکرى و جویبارى کنار همدیگر نشسته بودند و اصغر حاجیلو هم در گوشه دیگرى از سالن بود و آنقدر غرق گفت وگو با غلامحسین پیروانى بود که متوجه حضور سایر استقلالى ها نشد. رابطه حاجیلو و استقلالى ها چندى قبل پس از آشتى کنان وى با امیر قلعه نویى دوباره گرم شده و طرفین دیگر با زبان کنایه همدیگر را مورد خطاب و انتقاد قرار نمى دهند.

مدیرعامل استقلال امروز به اهواز مى رود

امیر واعظى آشتیانى مدیرعامل استقلال صبح امروز به اهواز سفر خواهد کرد. گفتنى است واعظى به دلیل مشکلات شخصى خود همراه تیم به اهواز سفر نکرد و خودش جدا راهى این شهر شد. تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت هاى لیگ برتر امروز به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.





 

۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ۰۹:۱۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید