کد خبر : ۳۲,۹۸۵
فرهاد مجیدی را دوست دارم. می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند.
قلعه‌نوئی: فرهاد را دوست دارم، وقتی آماده بود به زمین می رود
امیر قلعه‌نوئی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ابومسلم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران گفت: بازی‌های جام حذفی با توجه به این که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، بسیار حساس است.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلال تهران عنوان داشت: مطمئن باشید با تمامی قوا مقابل ابومسلم به میدان می‌رویم. این تیم شرایط خوبی دارد و از یک مربی کار کشته که دوست صمیمی من است به نام آقای برگی‌زر بهره می برد. با تمام قوا به میدان می‌رویم و با توجه به اینکه میزبان هستیم و در چمن هموار استادیوم آزادی بازی می‌کنیم فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت اکبرپور و بیک‌زاده در مورد شرایط فرهاد مجیدی گفت: کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شده است روزی که او به تمرینات آمد به وسیله حاج قاسم از او تست گرفتیم تا پله به پله شرایط این بازیکن را برای انجام مسابقه آماده کنیم.

قلعه نوئی تاکید کرد:‌ فرهاد بازیکنی است که مردم او را دوست دارند و من هم به عنوان مربی باید شرایط فرهاد را در نظر بگیرم. من چون فرهاد را دوست دارم می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند. اگر یک مربی بد باشد فرهاد را در این شرایط به میدان می‌فرستد تا نتواند بازی خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته است با رفتن نکونام موافقت کرده است، اظهار داشت: روزنامه‌ها هر چه می‌خواهند می‌نویسند خداوند به قلم قسم خورده است من چه زمانی چنین حرفی را مطرح کرده‌ام، بیش از دو هزار بار گفته‌ام وقتی قرار است یک انتقال انجام شود باید منافع باشگاه، منافع بازیکن و پیشنهاد وجود داشته باشد در حالی که هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده است.

لازم به ذکر است، سرمربی تیم استقلال تهران نسبت به برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی انتقاد داشت. وی گفت: زمان برگزاری وسط روز سخت است و باید تمرینات تیم را به علت شرکت در جلسه مطبوعاتی ترک کنیم./

۲۱ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید