کد خبر : ۳۳,۷۳۴
بازیکن تیم استقلال گفت: به مزدک میرزایی چه ارتباطی دارد که قلعه نویی از من راضی بوده یا نه؟
حسن اشجاری اظهارداشت: تنها دلیلی که باعث شد من در دیدار استقلال مقابل پیکان در ترکیب قرار نگیرم این بود که قلعه نویی می خواست به من استراحت بدهد و اصلا به دلیل عملکردم در دربی از لیست خارج نشدم.

وی ادامه داد: بعد از دربی قلعه نویی در جلسه با بازیکنان گفت از عملکرد من راضی بوده و تمام وظایفم را به خوبی انجام داده ام. او در بازی با پیکان به برخی از بازیکنان اصلی استراحت داد که من هم در این گروه قرار داشتم. در این بازی هم قرار بود بیگ زاده از اول بازی کند و به همین دلیل من در لیست هم قرار نگرفتم چون بادی استراحت می کردم. از وقتی به استقلال آمده ام 8 بازی در ترکیب اصلی قرار داشته ام و این نشان می دهد قلعه نویی کاملا از عملکرد من راضی بوده است.

اشجاری درباره اینکه مزدک میرزایی گفت وی به دلیل عملکرد ضعیف در دربی از لیست خارج شده، خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا جدیدا مد شده گزارشگرها در همه چیز دخالت می کنند. مزدک هم زیاد مزه می اندازد و در مسایلی که به او ارتباط ندارد دخالت می کند. قلعه نویی کجا اعلام کرده از من راضی نبوده است؟ اصلا به میرزایی چه ارتباطی دارد که قلعه نویی از من راضی بوده یا نه؟ شاید این آقا در استقلال دوستانی دارد که می خواهد به آنها بازی برسد و به همین دلیل از من بدگویی می کند.

وی افزود: به برخی از گزارشگرها باید حکم مدیریت یک باشگاه را داد. به جای اینکه درباره بازی و موقعیتها حرف بزنند در هر بحثی ورود می کنند و اطلاعات غلط به مردم می دهند. برای من تنها چیزی که اهمیت دارد این است که قلعه نویی راضی باشد و حرف امثال میرزایی برایم اهمیتی ندارد که بخواهم حتی به آن فکر کنم./ش

۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۱۷
اوج نیوز |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
علیرضا جوزائی
۱۳۹۱/۱۱/۱۱ United States
0
4
46

واقعا به گزارشگر چه ربطی داره تو استقلال چی میگذره.....7777777

مسعود عشق اس اس
۱۳۹۱/۱۱/۱۲ Iran
0
1
8

داش حسن به دل نگیر این یارو مزدک و عادل فک کردن همه کاره فوتبالن دربی پارسال که یادتونه داشت خودشو ......

7moghadas
۱۳۹۱/۱۱/۱۳ Iran
0
0
1

مزدک بازی با پیکان چندبار از این حرفای حاشیه ای عنوان کرد ولی خوشحالم که ژنرال بعداز بازی به این نکته اشاره کرد و موضوع رو تو نطفه خفه کرد

morteza
۱۳۹۱/۱۱/۱۳ Iran
0
0
1

خودت روناراحت نکن باورکنید صدرنشینی به مزاج خیلی ها نیامده


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید