کد خبر : ۳۵,۲۰۳
شبکه ورزشی الجزیره قطر درتحلیل دیدار چهارشنبه شب تیم های استقلال ایران و العین امارات گزارش کرد که نمایش خیره کننده استقلال ایران برابر بازیکنان نامی وگران قیمت العین همه کارشناسان وهواداران این تیم را شگفت زده کرد.
تحلیگران این شبکه در برنامه تحلیلی المجلس که با حضور بیش از 10 کارشناس متشکل از بازیکنان ومربیان سابق تیم های ملی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس معتقد بودند که با توجه به بازیهای خوب ونتایج مطلوب العین امارات در فصل گذشته و فصل جاری این تیم می توانست به راحتی از سد استقلال بگذرد.

این کارشناسان اظهار عقیده کردند که العین حداقل باید استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف می کرد اما پیش بینی ها درست از آب در نیامد وتیم استقلال با ارائه یک بازی هجومی وحساب شده توانست تیم العین را با 2 گل شکست دهد.

برخی از این کارشناسان براین باوربودند که بازی تیم استقلال برخلاف فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل متحول واین تیم با دو مسابقه ای که مقابل الریان قطر والعین امارات انجام داده ثابت کرد که حرفهای زیادی برای گفتن در این دوره خواهد داشت .

حمود سلطان دروازه بان سرشناس سابق تیم ملی بحرین در این خصوص گفت: هیچ کس تصور نمی کرد که بازیکنانی که با قراردادهای نجومی در اختیار العین قرار دارند اینگونه تسلیم محض فوتبالیست های تکنیکی ودونده تیم استقلال که به جز یک دوبازیکن ، فوتبالیست مطرح خارجی در اختیار نداشت شوند و براحتی نتیجه دیدار را واگذار کنند.

خلیل الزیانی مربی بومی سابق تیم ملی عربستان هم ضمن ابراز شگفتی از بازی استقلال گفت : تیم العین که در نخستین دیدار براحتی از سد تیم الهلال عربستان گذشت هواداران این تیم را برای یکه تازی وشکست حریفان بعدی امیدوار کرد اما نمایش ضعیف آنها در تهران نوعی تردید در توانایی این تیم بوجود آورد.

خالد جاسم مجری این برنامه نیز گفت: تعویض های طلایی قلعه نویی و بکار گرفتن بازیکنان بزرگی همچون فرهاد مجیدی راز موفیقت استقلال دراین دیدار بود اما تعویض های مربی العین ضمن اینکه بی برنامه بود نتوانست کارساز واقع شود و جلو حرکت هجومی و موثر تیم فوتبال استقلال را بگیرد.

او گفت: العین اگر بخواهد با این سبک بازی کند در ادامه روزهای دشواری در رقابتهای این فصل جام قهرمانان آسیا خواهد داشت.

تیم استقلال دیشب در گروه دی( d‌ ) لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو برصفر بر تیم العین غلبه کرد./ش

۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۸:۰۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
شروین راد
۱۳۹۱/۱۲/۲۴ Iran
0
1
89

1 چیز خیلی مشهود بود که کارشناسان عرب،توجه نکردن........اونم غیرت ایرانی هست که استقلال باغیرت بازیکنان،پولدارهای کاخ نشین رو برد

مهدی احمدی
۱۳۹۱/۱۲/۲۴ Iran
0
0
20

ما میخوایم سومین ستاره را بگیریم اونا از برد ما مقابل العین تعجب میکنن؟


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید