کد خبر : ۳۵,۵۷۰
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: همین که به عنوان یک عضو کوچک فوتبال افتخار شرکت در این مسابقات را پیدا کرده ام را نوعی عبادت می دانم چون هرچه داریم از شهداست و این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم
مدیرعامل باشگاه فرهنگی_ورزشی استقلال ایران در بازی فینال و مراسم اختتامیه بیستمین دوره  یادواره سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی حضور یافت.

دکتر فتح الله زاده روز پنجشنبه به تماشای مسابقه نهایی بیستمین دوره  بازی های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهرنشست.

وی پس از پایان این رقابت ها در جمع خانواده شهدا حضور یافت و ضمن گفت و گو با آنها یک جلد کلام الله قرآن مجید را  اهدا کرد.

دکتر فتح الله زاده درباره اهداف حضورش در یادواره سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی گفت: با توجه به اینکه این جام به نام شهدا برگزار می شود و ما در همه حال مدیون خون شهدای عزیز هستیم احساس وظیفه کردم در فینال این مسابقات شرکت کنم و این سعادت را نیز پیدا کردم که از نزدیک خدمت یکی از خانواده های شهید این روستا برسم.
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: همین که به عنوان یک عضو کوچک فوتبال افتخار شرکت در این مسابقات را پیدا کرده ام را نوعی عبادت می دانم چون هرچه داریم از شهداست و این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

گفتنی است بیستمین دوره از بازی های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهر با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهارگروه سه تیمی برگزار شد که دو تیم فوتبال کشاورز چارک و تیم فوتبال شاهین درازی هر دو از شهرستان دشتی در بازی پایانی به هم رسیدند و در پایان تیم کشاورز روستای چارک در ضربات پنالتی شاهین دارزی را شکست داد تا پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود./ش

۹ فروردین ۱۳۹۲ ۱۴:۴۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ابوالفضل استقلالی
۱۳۹۲/۰۱/۰۹ Iran
0
0
4

حاجی اندو وجانواریو فراموش نشههههههههههههههههه

پوریاss
۱۳۹۲/۰۱/۱۰ Iran
0
0
2

حاجی جان از تمامی زحماتت که یرای ما هواداران انجام میدی سپاس گذارم و هر وقت شما ریاست باشگاه را برعهده داشتید تیمی مقتدر در ایران و اسیا بودهایم و امیدوارم اگر استقلال خصوصی شد شما درصد زیادی از سهام باشگاه را بخرید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید