کد خبر : ۳۵,۹۳۰
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با شکست شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

 روز نخست از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه با دیدار تیم های استقلال و الهلال در ورزشگاه آزادی و با حضور بیش از 50 هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان نیمه اول آبی پوشان تهرانی با یک گل مغلوب مهمان عربستانی خود شدند.

در این دیدار استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، جواد نکونام، ساموئل، آرش برهانی، خسرو حیدری، علی حمودی، فرزاد حاتمی و مجتبی جباری بازی را آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی حملات پردامنه ای را روی دروازه حریف عربستانی پی ریزی کرد اما این حملات آنقدر زهردار نبود که بتواند خطر جدی را روی دروازه مهمان ایجاد کند. با این حال الهلالی ها دقایق میانی نیمه اول از لاک دفاعی خارج شدند و بیشتر از قبل کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

در دقیقه 35 این دیدار الهلالی ها از اشتباه بازیکنان استقلال نهایت استفاده را بردند و به گل رسیدند. در این صحنه جواد نکونام قصد داشت توپ را از درون محوطه جریمه استقلال دفع کند که توپ به بدن حنیف عمران زاده برخورد کرد و روی گوشه شش قدم مقابل نواف الشاکر افتاد و او هم با ضربه ای محکم توپ را به سقف دروازه استقلال چسباند تا عربستانی ها در ورزشگاه آزادی یک بر صفر از میزبان خود پیش بیفتند./ش

۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ۲۱:۵۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حامد
۱۳۹۲/۰۱/۲۰ Iran
0
2
8

استقلال به امیر قلعه نویی باخت خیلی ترسو بازی کرد استقلال با این شرایط صعود کردن خیلی سخت شد


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید