کد خبر : ۳۶,۰۴۵
تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از پیروزی دو بر صفر برابر گهر در جمع خبرنگاران در مورد این بازی، نبود تماشاگران و همچنین حاشیه‌های بازی با الهلال صحبت کردند.

 امیرحسین صادقی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل گهر در جمع خبرنگاران ابتدا درباره مصاحبه نکردن هم تیمی‌هایش گفت: مگر من وکیل مدافع آنها هستم که به این سوال پاسخگو باشم. اگر دلشان می‌خواست صحبت می‌کردند.

مدافع استقلال درباره بازی نیز توضیح داد: ما موفق شدیم امروز به خواسته اصلی‌مان برسیم، گهر امروز خوب بازی کرد و اگر نیم فصل اول هم به همین شکل ظاهر می‌شد در لیگ می‌ماند.

وی همچنین درباره حواشی که هواداران استقلال در بازی با الهلال به وجود آوردند، ‌بیان کرد: تماشاگران ما برخی اوقات کارهایی را انجام می‌دهند که نباید انجام دهند. سال قبل با یک تیم عربستانی بازی داشتیم و آنها رکورد بیشترین تعداد تماشاگر را در آسیا شکستند. امسال هم 80 هزار نفر می‌آیند، اما با پرتاب یک نارنجک کار را خراب می‌کنند.

مدافع استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تشویق فرهاد مجیدی در دقیقه 90 تمرکزشان را بر هم زده بود، گفت: آنقدر خسته بودم که اصلا متوجه آن تشویق ها نشدم شاید هم هدفون در گوشم بود. به هر حال منطقی است که تماشاگر یک روز مرا تشویق کند و روز دیگر علیرضا منصوریان یا اسطوره دیگری را تشویق کند. اما ما آن روز در اوج حمله بودیم و با پرتاب یک ترقه بازی متوقف شد و نزدیک به پنج دقیقه خوابید. اما تماشاگران خودمختارند و من از تشویق فرهاد مجیدی ناراحت نیستم و برایم اهمیتی ندارد.

عباس محمدرضایی دیگر بازیکن استقلال نیز بعد از این پیروزی در جمع خبرنگاران ، مطرح کرد:‌ بازی واقعا خوبی بود. ما دوست داشتیم که گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما الان باید به بازی سپاهان فکر کنیم که اگر در این بازی به پیروزی برسیم، 99 درصد جام را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: گهر بعد از دریافت دو گل بی‌محابا حمله کرد و این اتفاق طبیعی است. اما آنها در نیمه اول موقعیت خاصی را ایجاد نکردند و تنها در نیمه دوم متعادل بود.

وی همچنین درباره حضور نداشتن تماشاگران افزود: هواداران نقش عمده‌ای در افزایش جاذبیت فوتبال دارند، امروز هم واقعا جای‌شان خالی بود.

 ایمان موسوی، مهاجم استقلال نیز در جمع خبرنگاران درباره نبود تماشاگران در بازی با گهر، اظهار کرد: دلمان برای تماشاگران تنگ شد. به هر حال تماشاگر هم حق دارد و من امیدوارم که از بازی بعد دوباره شاهد حضور آنها باشیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا او جزو بازیکنانی است که فکر می‌کند تشویق فرهاد مجیدی در دقیقه 90 تمرکز تیمی را بر هم زد، گفت: من که مقابل الهلال در زمین نبودم ، اما به اعتقادم فرهاد بازیکن بزرگی است و من هم اگر در بین تماشاگران نشسته بودم، او را تشویق می‌کردم و حتی لباس مجیدی را می پوشیدم و به ورزشگاه می‌آمدم.

میثم بائو، دیگر بازیکن استقلال نیز درباره پیروزی دو بر صفر عنوان کرد: بازی عالی بود و بهتر از این نمی‌شد، ما بازی خوب و منطقی ارائه کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. برد امروز باعث افزایش روحیه ما قبل از بازی سپاهان شد.

بازیکن استقلال همچنین درباره نبود تماشاگران بیان کرد: بازی حالت خاصی داشت. هر وقت تماشاگران بودند به ما دلگرمی می‌دادند، امیدوارم در بازی‌های آینده باز هم شاهد حمایت پرشور آنها باشیم.

به گزارش ایسنا، فرزاد حاتمی ، مهاجم استقلال نیز اظهار کرد: بازی یک طرفه ای بود. گهری‌ها انگیزه داشتند، اما نه به اندازه ما . خوشحالم که با برد دوباره به صدر برگشتیم.

وی درباره حضور نداشتن تماشاگران در این دیدار ، افزود: به هر حال تماشاگران یک روز با برد ما خوشحالند و یک روز هم با باختمان ناراحت. ما به آنها حق می‌دهیم ، اما امیدواریم که در بازی‌های بعدی دوباره به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

تهامی در پاسخ به این پرسش که آیا با تشویق فرهاد مجیدی مشکل داشت؟ تصریح کرد: هر کسی حق دارد هر طوری که دوست دارد تشویق کند، اما تشویق‌ها باید در راه کمک کردن به تیم باشد.

یکی از خبرنگاران در ادامه پرسید فرهاد مجیدی ، بازیکن محبوبی است و تماشاگران دوست دارند که وی را تشویق کنند، قلعه‌نویی همزمان با این پرسش از کنار خبرنگاران عبور می‌کرد و حاتمی به همین دلیل به خبرنگار واکنش تند نشان داد و گفت که چه دلیلی دارد هنگام عبور قلعه‌نویی این سوال را با صدای بلند می‌پرسید تا او بشنود. لطفا تیم را وارد حاشیه نکنید!/ش


۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ۲۲:۳۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حامد
۱۳۹۲/۰۱/۲۳ Iran
0
2
1

اقای قلعه نویی لطفا این مطلب رو بخوانید و عنایت داشته باشید لطفا در بازی با سپاهان یک ترکیب کاملا هجومی بگذارید چون توانایی این رو دارید که ببرید اما اگه به فکر مساوی باشید شک نکنید تیم حریف فوتبال رو بیرون زمین نتیجه اش رو رقم میزنه و دو هفته پایانی هر
امکانی وجود داره

محمد
۱۳۹۲/۰۱/۲۳ Iran
0
1
1

همه دست به دست هم دادن تا استقلال رو وارد حاشیه کنن. چون چشمشون داره کور میشه . عالیه بچه ها به اتحاد خود ادامه دهید تا دشمنان کور شوند. به نظر من اصلا نباید به خبرنگارا محل گذاشت .

سجاد احمدی
۱۳۹۲/۰۱/۲۳ Iran
0
1
2

به حرف کسی گوش ندهید همه با هم بدون حاشیه بریم برای قهرمانی یا علی ما باید ببریم همه دست به دست هم بدیم بریم استادیم الان وقت شگفتیه بچه ها متشکریم

پدرام
۱۳۹۲/۰۱/۲۴ Iran
0
1
2

من یه چیزی میخوام بگم یعنی کسی که کار به این بزرگی رو انجام داده یعنی عدد4 رو به هر پرسپولیسی نشون بدی مثل آتیش میسوزه . این کار کمی آقای قلعه نویی عدد 4 رو به هرکی نشون بدی یاد فرهاد مجیدی و استقلال میفته . حالا میدونی چرا محبوبه بین ما استقلالی ها چون
20000000 میلیون هوادار پرسپولیس با نام فرهاد میترسن و یاد باخت هایی که فرهاد بهشون تحمیل کرد میفتن .

علی رزمجویی
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ Iran
0
1
0

تو رو خدابزارین هرکی هرچی دلش میخادبگه/از رویانیان بگیرتا کفاشیان اینا فقط به دنبال اینن که بین استقلالی ها تفرقه ایجادکنند/یه خواهش از اقای قلعه نویی داشتم.اونم اینه که ویسنته رو تولیست اصلی بذاره/باتشکر/


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید