کد خبر : ۳۶,۰۷۷
درپی عدم بخشش محرومیت برهانی،معاون حقوقی استقلال: کاردبه استخوانمان برسدعلیه تصمیمات واعضاء کمیته انضباطی به مراجع قضائی شکایت می کنیم
محسن بزرگی  درباره مراحل پیگیری باشگاه استقلال درباره محرومیت آرش برهانی اظهار داشت: در تاریخ 23/12/91 درخواست اعاده دادرسی را تنظیم و به کمیته انضباطی ارائه دادیم اما متاسفانه دفتر کمیته انضباطی اعلام کرد که حق مکاتبه مستقیم با کمیته انضباطی را ندارید و مکاتبات شما با کمیته انضباطی باید از طریق سازمان لیگ صورت پذیرد. 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه گفت: این کاغذبازی اداری با موازین مغایرت دارد و مبنای آن یک بخشنامه است که دبیرکل محترم فدراسیون در تاریخ 26/4/89 خطاب به هیأت فوتبال استانها صادر نموده و مکاتبه مستقیم باشگاه های لیگ برتر با فدراسیون فوتبال را منع نموده است لیکن آقای دبیرکل بدانند باشگاه های استقلال و پرسپولیس صد در صد دولتی بوده و یک نهاد غیر دولتی نمیتواند مکاتبه دستگاه دولتی با خود را منع نماید و این با موازین حکومتی مغایر است. 

وی افزود: به ناچار نامه ای خطاب به سازمان لیگ نوشتیم و تقاضای اعاده دادرسی را ضمیمه آن نمودیم و این نامه طی شماره 4888 مورخ 24/12/91 در سازمان لیگ ثبت و با پی نوشت آقای کاظمی دبیر محترم سازمان لیگ به کمیته انضباطی فرستاده شد و طی نامه شماره 91/1195 مورخ 24/12/91 در دفتر کمیته انضباطی به ثبت رسیدو بنابراین انکار وصول این نامه توسط رئیس محترم کمیته انضباطی در رسانه ها موجب تعجب مسوولین باشگاه گردید. 

معاون حقوقی استقلال ضمن اشاره به اینکه رسیدگی به درخواست اعاده دادرسی این باشگاه، درباره دیدار این تیم با تراکتورسازی تبریز به خاطر 200 هزارتومان مسکوت مانده است، اذعان داشت: کمیته انضباطی در صدور حکم شدید علیه باشگاه استقلال عجله بیش از حد داشت و بدون استماع دفاعیات باشگاه استقلال در کمتر از 24 ساعت بعد از بازی، حکم محکومیت را صادر نمود، اما رسیدگی به درخواست اعاده دادرسی را منوط به پرداخت دو میلیون ریال هزینه نموده است که با توجه به وضعیت بحرانی مالی استقلال، میتوانست آنرا از مطالبات باشگاه از فدراسیون برداشت نماید.ولی متاسفانه در کمیته انضباطی اراده محکوم کردن بیشتر از بخشش و تشویق است. 

بزرگی همچنین با اشاره به مصاحبه مصطفی اکرامی که یک روز بعد از صدور حکم کمیته انضباطی در یکی از رسانه ها منتشر شد، گفت: این مصاحبه واقعیت های صحنه حرکت آرش برهانی بر روی مصطفی اکرامی را به وضوح تبیین کرد. مصطفی اکرامی در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ آسیبی ندیده و با « زرنگی» و با انگیزه « کمک به تیم خود» خودش را زمین زده تا آرش اخراج شود. 

معاون حقوقی استقلال بیان داشت: محروم کردن باشگاه به انجام بازی بدون هوادار برخلاف اصل شخصی بودن جرائم و مجازات بوده و چنانچه این حکم در مورد یک باشگاه دولتی باشد، با محروم کردن باشگاه از درآمد بلیط فروشی به حقوق بیت المال ضرر وارد می شود و در این مورد باشگاه حق مطالبه خسارت خود را از صادرکنندگان این رأی محفوظ می دارد. 

بزرگی اظهار داشت: سیاست باشگاه استقلال فعلاً این است که اختلافات و منازعات ورزشی به محاکم دادگستری کشیده نشود و در کمیته انضباطی حل فصل شود اما اگر گوش شنوائی در این کمیته وجود نداشته باشد به استناد نظریه شماره 8130/7 مورخ 26/12/88 اداره حقوقی قوه قضائیه علیه تصمیمات وحتی اعضای این کمیته به مراجع قضائی شکایت می کنیم. 

معاون حقوقی استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که در نامه تقاضای اعاده دادرسی آورده ایم باشگاه خدمات بازیکن را پیش خرید می کند محروم کردن یک بازیکن باشگاه دولتی در حقیقت تضییع حقوق بیت المال است و چنانچه کمیته انضباطی به حرف حق باشگاه مبنی بر تخفیف در محرومیت آرش برهانی وقعی ننهد، و کارد به استخوانمان برسد علیه تصمیمات و اعضاء کمیته انضباطی به مراجع قضائی شکایت می کنیم./ش

۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۴۳
اوج نیوز |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حامد
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ Iran
0
2
27

ای اقا شما هم که همش حرف!!! باید شکایت کنید و یه ذره هم کوتاه نیایید استقلال رو همیشه نقره داغ میکنند اون هم سر هیچ و پوچ.اصلا این حسن زاده در حدی نیست که واسه میلیون ها انسان (هوادر) تصمیم گیری کنه.لطفا تایید کنید

shahram
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ Iran
0
1
14

کسانی در کمیته انظباطی نشسته اند که بی سوادند

علیرضا
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ Iran
0
1
23

هنوز یادمون نرفته بازیکن همون تیمی که باعث محرومیت آرش شده سال گذشته یک شب قبل از مسابقه تیمشون محرومیتش بخشیده شد. تا کی از یه عده باید بترسیم؟

سجاد نصیری
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ Iran
0
0
28

بازی استقلال باسپاهان که در اصفهان برگزار شد هواداران سپاهان به مهدی رحمتی فحاشی کردند تا حدی که رحمتی اصرار میکرد تعویض شه.چرا سپاهانی ها رو جریمه نمیکنن مگه کمیته انظباطی این بازی ها رو نمیبینه و این جریمه ها و محرومیت ها همش برای استقلال و هوادارانشه.

محمد
۱۳۹۲/۰۱/۲۶ Iran
0
0
0

اقای بزرگی حتما از این کمیته انضباطی شکایت کنید این کمیته انضباطی شده محل سواستفاده و انتقام گیری یه عده که با استقلال مشکل دارن تیم خودشون نتیجه نمیگیره با اون همه خرج ولی بلزد.بند میخان استقلالو توسط کمیته انضباطی تضعیف کنن .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید