کد خبر : ۳۶,۴۳۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با خراب کردن چمن ورزشگاه آزادی می‌خواهیم همه ایران را یکدست کنیم.امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم با یک بازی خوب و استقلال‌گونه بردیم
قلعه نویی: فرهاد را به احترام مردم و قداست مجموعه استقلال آوردیم
 یاد استقلال دهه 84 افتادیم و این حاصل یک کار دسته جمعی باشگاه استقلال بود. طرفداران ما از اول فصل در روح و روان هاشم رفتند و نگذاشتند خودش باشد اما امروز صبوری کردند و بیک‌زاده از نظر روحی وروانی برگشت و خوب بازی کرد و گل حساس هم زد. یکی از دلایل برد این بازی فاصله دو مسابقه بود. در دوماه گذشته فقط ریکاوری کردیم. تنها هفته‌ای بود که دو جلسه ریکاوری کردیم و بدن‌ها شاد بود و الحمدالله نشست خبری هم امروز خلوت است.

وی در موردو هواداران استقلال گفت: در مورد هواداران نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و آخر فصل نظرم را در مورد برخی دوستان می‌گویم.

وی در مورد بازی های فشرده گفت: اگر فشرده با گهر، الهلال و سپاهان بازی نمی‌کردیم نتایج بهتری می‌گرفتیم دو ماه ریکاوری کردیم و این مسئله تقصیر سازمان لیگ نیست اول فصل طرفدار چشم‌ آبی‌ها تا حرف زدیم به ما حمله کردند برای بازی با مالدیو تاجیکستان لیگ را تعطیل کردند و این مسئله ربطی به تاج ندارد.

قلعه نویی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: امان از دل زینب واقعا جای تاسف دارد و یک جای آباد را نابود کردیم. این جشن در خیلی جاهای دیگر می‌شد برگزار کرد نمی‌دانم چرا در ورزشگاه ازادی برگزار شد. خدا سکومورخوف را بیامرزد در اصفهان وقتی رفتیم همه بد بازی کردند و یکی خوب بازی کرد و او را تعویض کرد گفتیم چرا چنین کاری کردی گفت بازیکن خوب را عوض کردم که همه یکدست بشوند. زمین ورزشگاه آزادی را خراب کردند و می‌خواهند کل ایران را یکدست کنند که این اتفاق می‌افتد. ما عادت به چنین کاری داریم وسرمایه‌ها را باید حفظ کنیم اما می‌خواهیم همه چیز را یکدست از بین ببریم.

 فرهاد را به احترام مردم و قداست مجموعه استقلال آوردیم و با رادیو حرف زدم و گفتم مجیدی می‌تواند برگردد. مجیدی قبل از پیش فتح‌الله‌زاده پیش من آمد و مسایل را به او گفتم و اینکه استقلال ارث پدری من نیست و برای همه استقلالی‌هاست و من هم یک کمی تاثیر دارم. استقلال برای پورحیدری پرافتخارترین مربی استقلال است اما متاسفانه برایش ارزش قایل نیستند. یک روز در ختم عبدالهی خواستم که بیاید کنار تیم احترام تیم به مو سفیدانش است و مجیدی آمد و هر وقت آماده باشد به میدان می‌رود اما اگر آماده نباشد بازیکن دیگری به میدان می‌رود. حاتمی افت محسوس داشت و سه بازی است مجیدی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

قلعه نویی در گفت: تیمی که بازی می‌کند و ایجاد موقعیت می‌کند مربی ناراحت نمی‌شود زمانی یک مربی ناراحت است که ساختار دفاع و حمله‌اش اشکال داشته باشد اما وقتی توپ گل نمی‌شد استرس داشتیم که نکند مثل بازی با سپاهان شود و بین دو نیمه بحث فنی نگردم و گفتم بروید گل دوم و سوم را بزنید. تیمی موفق است که در دفاع و حمله موفق باشد. اگر مساوی یا باخت بود همه صندلی‌های نشست خبری پر بود اما الحمدالله وفادارن به من در سالن حضور دارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر بمانید چند درصد استسقلال را تغییر می‌دهید، گفت این بخش سوال حاشیه است و فردا و پس فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از یک تمرین قدرتی و سپس تا شنبه تعطیل می‌کنیم و برای برد العین به امارات می‌رویم سرنخواستن من دعواست و معلوم نیست که من راب خواند. در این ممکلت بیست و چهارساعته مارپله می‌شود و همه چیز عوض می‌شود و آن نیشی که باید به تو بزنند می‌زنند لیگ آسیا و مراحل حذفی را جلو برویم و بعد صحبت کنیم. اینجا همه چیز سرجایش نیست من لیست خرید و فروشی نداده‌ایم./ش
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۴۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حرف دل
۱۳۹۲/۰۲/۰۴ Iran
0
4
30

امیرخان دوست داریم هیچکس نمیتونه شما رو از ما هوادارا بگیره ما هوادارا همایتت میکنیم

احسان تیموری
۱۳۹۲/۰۲/۰۴ Iran
0
1
29

امیرخان یدونس ماشالله غیرت اس اس براشادی روح ناصرخان قهرمان اسیا بشید پلنگهای ابی

یاشار عشق اس اس
۱۳۹۲/۰۲/۰۴ Iran
0
0
2

امیر قلعه نویی دوست داریم ما دوست داریم ما .سالاری ایر خان

علی
۱۳۹۲/۰۲/۰۴ Iran
0
0
0

ارزوی همه داشتن قلعه نوعی است دارن دق میکنن جرات مقابله ندارن میگن فلانه فلانه حالا که قهرمان لیگ شد میفهمن تو5 سال 4 بار قهرمان لیگ چشم ابیا یه دونه رو به زور میارن اندو یعقوب کریمی مسلمان شریفات بختیار رحمانی رو بیارید امیرخان هم باشه پرسپولیس و رویانیان
چه کار میکنند


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید