کد خبر : ۳,۶۵۷
تیم استقلال پس از شکست سنگینى که مقابل مقاومت سپاسى شیراز متحمل شد امروز در ورزشگاه آزادى میزبان تیم پاس همدان خواهد بود. امیر قلعه نویى معتقد است در دیدار امروز بازیکنانش با غرور کار نخواهند کرد و به همین خاطر برنده میدان لقب خواهند گرفت. گفت وگو با وى را بخوانید:
قلعه نویى: پاس را مى بریم چون دیگر مغرور نیستیم
• شرایط فعلى تیم بعد از شکست مقابل مقاومت سپاسى چگونه است؟
- شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است. اگر بخواهم عوامل شکست مقابل مقاومت را بررسى کنم، دلیل نخست آن بود که بازیکنان ما هنوز در حال وهواى دربى بودند و از آن شرایط خارج نشده بودند. عامل دیگر هم غیبت چند تن از بازیکنان اصلى استقلال بود که به دلیل مصدومیت یا محرومیت نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در واقع بدون در اختیار داشتن ۵۰ درصد ترکیب اصلى خود به مصاف مقاومت رفتیم و آن نتیجه رقم خورد. به هر حال آن شکست را فراموش کردیم و به دنبال ۳ امتیاز دیدار با پاس هستیم.
• مقابل مقاومت بازیکنان استقلال با غرور کار کردند. فکر نمى کنید در بازى با پاس هم غرور نفرات را بگیرد؟
- در هر صورت به بازیکنان استقلال گفته بودم که دیدار با مقاومت از دشوارترین بازى هاى آنهاست و معتقدم باخت مقابل مقاومت سپاسى حباب غرور بازیکنان استقلال را شکست و آنها متوجه شدند که نباید هیچ حریفى را دست کم بگیرند و در دیدارهاى باقى مانده تا پایان لیگ به خصوص بازى با پاس همدان با جدیت به میدان بروند. ما پاس را شکست خواهیم داد چون دیگر مغرور نیستیم.
• بازى با پاس را چطور ارزیابى مى کنید؟
- در هر صورت هر بازى شرایط مخصوص به خود را دارد و کاملاً مشخص است که تمامى  تیم ها با انگیزه و همچنین با روحیه مضاعف به مصاف تیم صدرنشین مى آیند اما به امید خدا تلاش مى کنیم تا با شکست دادن پاس شرایط خود را در صدر جدول تثبیت کنیم و بى تردید براى کسب هر ۳ امتیاز به دیدار پاس مى رویم.
• پاس را چگونه مى بینید؟
- پاس تیم خوبى است که از بازیکنان باانگیزه و مربى با سابقه اى بهره مى برد اما پس از بازى مقاومت تمرین هاى خود را با توجه به نقاط ضعف و قوت این تیم برگزار کرده ایم و تنها هدفمان پیروزى مقابل پاس است.
• عده اى معتقدند شرایط استقلال بعد از دربى مساعد نیست. با این گفته موافقید؟
- متوجه نمى شوم از چه شرایطى صحبت مى شود. مگر ما صدرنشین نیستیم؟ بهتر است سؤال شود که استقلال فصل گذشته در این زمان چندم بود که تصور مى کنم در جایگاه نهم یا دهم بود. این در حالى است که اکنون استقلال با رقیب همیشگى خود ۵ امتیاز و با تیم دوم جدول ۳ امتیاز فاصله دارد. بنابراین ما شرایط خاصى نداریم، اکنون در صدر جدول هستیم و قصد داریم صدرنشینى خود را حفظ کنیم.
• امید روانخواه مقابل پاس بازى مى کند؟
- این بستگى به شرایط بازى دارد. امید به شرایط آرمانى رسیده است و ما او را جزو ۱۸ نفر بازى امروز قرار دادیم. البته مى خواهم روانخواه را در این بازى آزمایش کنم و احتمالاً چند دقیقه به وى بازى بدهم.
• اگر دیدار استقلال در روز اول فروردین لغو شود تأثیرى در روند تیمى شما نخواهد داشت؟
- خیر، مهمترین مسأله براى ما کمک به تیم ملى است اما حرف ما این است که برنامه را به ما اعلام کنند تا سردرگم نشویم.
۴ اسفند ۱۳۸۷ ۰۸:۵۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید