کد خبر : ۳۶,۵۹۳
گابریل باتیستوتا اسطوره فیورنتینا معتقد است که ادینسون کاوانی یکی از سه مهاجم برتر جهان است و اذعان می کند: "به فرانچسکو توتی حسادت می کنم
 مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه های رم و فیورنتینا، که در سال 2005 کفش هایش را آویزان کرد، اکنون 44 ساله می باشد، اما برخی از هم نسل هایش همچنان با قدرت به کارشان ادامه می دهند.

باتیستوتا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من به توتی حسادت می کنم، چرا که او هنوز فوتبال بازی می کند. هرچند که من نیز خوشحال هستم که او همچنان قادر است که از این ورزش لذت ببرد."

"بازی کردن در کنار او بسیار ساده بود. با یک نگاه قادر به درک کردن هم تیمی هایش بود. بازی کردن در کنار این نسخه از توتی جالب بود، من هم می توانستم گل های بیشتری برای رم به ثمر برسانم."

باتی گل همچنین در مورد برخی از بازیکنان فعلی سری آ گفت: "کاوانی فوق العاده است و یکی از سه مهاجم برتر فوتبال جهان است. ماریو بالوتلی نیز با اینکه توسط روزنامه نگاران دیوانه کوچک مخاطب قرار داده می شود، اما بازیکن بزرگی است."

باتیستوتا همچنین در مورد مسی گفت: "در تیم ملی آرژانتین لیونل مسی در بین بازیکنان همانند دیه گو مارادونا یک بازیکن مهم است، اما جاذبه مارادونا بیشتر بود."

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
فاطیما آبی ترین دخترآبی
۱۳۹۲/۰۲/۱۰ Iran
0
0
1

باتی واقعا 4چوب شناس خیلی خوبی بود بخصوص با اون چرخشایی که داشت،م3 علی سامره (راستی بچه ها 30 ثانیه رو انگار فراموش کردین هااااااااااا)


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید