کد خبر : ۳,۶۷۶
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار دیروز استقلال تهران مقابل پاس همدان گزارشی ارائه کرد. استقلال در بازی‌های هفته بیست و هشتم و بعد از باخت سنگینی که در شیراز داشت، پاس همدان را برد و اختلاف در بالای جدول را حفظ کرد.
 گزارش سایت AFC از برد استقلال مقابل پاس

نکته مهم‌تر این بود که پرسپولیس یک روز پیش‌تر برابر برق شیراز تن به تساوی داد تا سایه سنگینش بر صدر جدول کوتاه شود و استقلال با خاطری آسوده تر به فکر 6 بازی باقیمانده باشد.

در نیمه اول استقلا‌ل به روش معمول از کناره‌های زمین به دروازه حریف حمله کرد و در یکی از این حملا‌ت با پاس دقیق خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور دروازه پاس را باز کرد. ‌

نمایش شاگردان وینگو بگوویچ در نیمه اول هیچ نشانی از تیمی که بتواند گل خورده را جبران کند،نداشت. با این وجود در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. پاس ابتدا میانه میدان و به سرعت کل بازی را از استقلا‌ل گرفت. واکنش آبی پوشان به این تغییر مالکیت توپ، خطاهای پی در پی بود. خشونت بازی تا جایی پیش رفت که چند بازیکن استقلا‌ل کارت زرد گرفتند و در نهایت فرهاد مجیدی هم از زمین اخراج شد.

دیگر اتفاق مهم بازی دیروز شوت محکمی بود که جواد شیرزاد از پشت هجده قدم زد و به دیرک دروازه استقلا‌ل خورد.

با این پیروزی دشوار استقلا‌ل 56 امتیازی شد و فاصله‌اش با ذوب‌آهن را حفظ کرد. این فاصله تا دو بازی قبل 6 امتیاز بود و حالا‌ فقط 3 امتیاز است

۵ اسفند ۱۳۸۷ ۱۳:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید