کد خبر : ۳۸,۷۳۸
ما برای هیچ بازیکنی پیغام و پسغامی نفرستادیم شرایط ما اینگونه است و هر کس فکر می‌کند می‌تواند در تیم دیگری مبلغ بیشتری بگیرد به هیچ وجه التماس نمی‌کنیم بازیکنان بزرگ آرزو دارند در استقلال بمانند هر کس خودش تصمیم می‌گیرد. وضعیت استقلال این است و اگر کسی فکر می‌کند می‌تواند جای دیگری بهتر باشد می‌تواند برود
دکتر فتح‌الله‌زاده: قلعه نوعی نکونام را می خواهد/ قرار است یک میلیارد به ما بدهند
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از ما انتظار دارند که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم آنوقت به ما دو میلیارد می‌دهند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، دکتر علی‌ فتح‌الله‌زاده پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: ما کمی عقب افتاده بودیم و به همین دلیل باید شبانه‌روز تلاش کنیم تا کارمان را فراهم کنیم تا به سایر تیم‌ها برسیم. 30 مرداد باید به مصاف نماینده تایلند برویم و باید خود را برای این دیدار کاملا آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده تایلند تیم ضعیفی نیست، افزود: برخلاف آنچه که همه می‌گویند ما قرعه آسانی نصیب‌مان شده اما فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. تیمی که توانسته نمایندگان ژاپن، کره جنوبی و بنیادکار ازبکستان را حذف کند، حتما تیمی است که حرفی برای گفتن دارد. آنها سه بازیکن اسپانیایی و دو بازیکن ژاپنی دارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شما ببینید هم‌اکنون تیم‌های قدرتمندی همچون الهلال و العین نتوانسته‌اند به این مرحله صعود کنند اما این تیم راهی این مرحله شده و این نشان می‌دهد که قدرتمند است و ما باید تلاش کنیم کار را تمام کنیم.امیدوارم که 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

دکتر فتح‌الله‌زاده در مورد استعفایش یادآور شد: من قصد داشتم تا دست هیات مدیره و وزارت را باز بگذارم. هر روز نام یک مدیرعامل جدید در روزنامه‌ها منتشر می‌شد به همین دلیل استعفا دادم تا دست مسئولان باز باشد اما آنها مخالفت شدیدی هم با این موضوع داشتند و به گونه‌ای مرا مجبور کردند تا به کار خود ادامه دهم.

وی ادامه داد: کار سختی داریم. ما 25 میلیارد تومان بدهی داریم که البته این موضوع انباشته شده است. بعضی‌ها در این زمینه کم‌لطفی می‌کنند. می‌گویند جامی که استقلال آورده 25 میلیارد آب خورده اما این در حالی است که یک تیم تهرانی 20 تا 40 میلیارد هزینه کرده است و نتیجه‌ای هم نگرفته. 20 میلیارد این بدهی مربوط به گذشته است و در این سه سال 5 میلیارد بدهی داشتیم که 6 میلیارد از وزارت ورزش طلبکاریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد عقد قرارداد جدید خاطرنشان کرد: ما با پژمان نوری، جمشیدیان، برهانی قرارداد بستیم با بیک‌زاده مذاکراتی کردیم و امشب هم با او تمدید خواهیم کرد. بازی هم تا حدودی نهایی شده است تا آخر هفته تلاش می‌کنیم تمام بازیکنانی که سرمربی خواسته جذب کنیم و تیم را تکمیل کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس هواپیمای اختصاصی گرفته یادآور شد: ما از قبل این هواپیما را داشتیم هواپیمای زاگرس برای ما وجود داشت اما تبلیغاتی نکرده بودیم.

دکتر فتح‌الله‌زاده درباره مذاکره با نکونام گفت: نکونام درگیر تیم ملی بوده و از زمانی هم که به تیم ملی برگشته صبح تا شب ما ملاقات فشرده‌ای داشتیم او در لیست ما قرار دارد و امشب یا فردا صبح با او مذاکره می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بودجه این باشگاه افزود:‌یک رقمی را هیات مدیره پرداخت می‌کند و بخشی از آن به عهده وزارت ورزش است. ما آماده پرواز هستیم و هواپیمای ما به روزتر است جهت اطلاع می‌گویم آن هواپیما اجاره‌ای است اما هواپیمای استقلال مجوز ایرلاین دارد. برخی متوجه منظور من می‌شوند، همانطور که ایران ایر می‌تواند پرواز کند استقلال هم یک برند است و اگر بخواهد می‌تواند پرواز کند. ما دو سال پیش این اقدام را کردیم و برای ما ستاره مهم‌تر است که بسیار بیشتر از قایق و کشتی و موتور سواری و این مسائل اهمیت دارد.

دکتر فتح‌الله‌زاده درباره کمک وزارت ورزش تصریح کرد: قرار است که یک میلیارد به باشگاه استقلال بریزند وضعیت ما برعکس گلوله برفی شده که از بالای کوه به پایین می‌آید. در ابتدا مبلغ بیشتری می‌گویند و وقتی هنگام پرداخت می‌شود کمتر می‌شود.

وی درباره اینکه این مبلغ را نپذیرفته یادآور شد: همیشه هر چه از دوست رسد نیکوست امیدوارم این مساله زودتر پرداخت شود. با بازیکنانی که قرارداد بستیم پولی نگرفتند و با اعتبار خودم با من قرارداد بستند البته حساب شخصی من هم بسته شده و از دوستانم چک می‌گیرم خودم بدبخت شدم و دوستان خود را هم دچار این موضوع می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جباری گفت: ما برای هیچ بازیکنی پیغام و پسغامی نفرستادیم شرایط ما اینگونه است و هر کس فکر می‌کند می‌تواند در تیم دیگری مبلغ بیشتری بگیرد به هیچ وجه التماس نمی‌کنیم بازیکنان بزرگ آرزو دارند در استقلال بمانند هر کس خودش تصمیم می‌گیرد. وضعیت استقلال این است و اگر کسی فکر می‌کند می‌تواند جای دیگری بهتر باشد می‌تواند برود.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه هر از چندگاهی بحث استعفایش را مطرح می‌کند گفت: من خوش استعفا هستم؛ جایی که فشار بیاید استعفا می‌دهم از ما انتظار دارند که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم آنوقت به ما دو میلیارد می‌دهند. ببینید تیم‌های دیگر چگونه بسته می‌شوند و ما با چه بودجه‌ای بسته می‌شویم.

۱ تیر ۱۳۹۲ ۲۰:۲۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید