کد خبر : ۴۰,۳۳۵
مدیرفنی آبی‌پوشان پایتخت با تمجید از سپاهان می‌گوید، استقلال به این دیدار به چشم آماده‌سازی برای دیدار با نماینده تایلند هم نگاه می‌کند.

منصور پورحیدری ، درباره دیدار این هفته استقلال برابر سپاهان گفت: طبیعی است که شرایط دو تیم ایده‌آل نیست. چه ما که تیم را دیر بستیم و چه سپاهان که تیمش را زودتر از ما بسته و به اردو هم رفته، در آمادگی کامل به سر نمی‌بریم. با این حال فکر می‌کنم بازی بهتری نسبت به بازی برابر گسترش فولاد ارائه می‌دهیم. تیم ما کامل‌تر شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. به هر حال هر دو تیم به دنبال قهرمانی هستند و هر دو از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند هستند. استقلال به این دیدار به چشم آماده‌سازی برای دیدار با بوریرام تایلند هم نگاه می‌کند. استقلال در درجه نخست موفقیت در آسیا را اولویت داده و به همین دلیل است که فکر می‌کنم بازی زیبایی را پنجشنبه تماشا خواهیم کرد.

او در ادامه با رد هرگونه حساسیت برای این دیدار افزود: این بازی هم مثل همه دیدارهاست و به نظر من حساسیت خاصی ندارد. اگر هم حساسیتی باشد، مربوط به رقیب بودن این دو تیم است. به هر حال هر دو تیم برای سه امتیاز خودشان را آماده می‌کنند و این رقابت آنهاست که کار را سخت می‌کند.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نگران درگیری و شعارهای هواداران استقلال علیه جباری نیست، اظهار کرد: بازیکنان زیادی از استقلال رفته‌اند و به نظر من این مسئله چندان مهم نیست. اعتقاد دارم نه فقط جباری که همه بازیکنان را نباید به خاطر ملحق شدن به تیمی دیگر محکوم کرد. فحاشی و توهین جز جریمه و محرومیت برای تیم چه سودی دارد؟ باید شرایط فکری استادیوم‌ها را درست کنیم. مردم ما خدا را شکر این مسائل را درک می‌کنند و از آنها می‌خواهم که تنها استقلال را تشویق کنند و علیه جباری یا هر کس دیگر شعار ندهند.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیموریان و نکونام به علت غیبت ساموئل بازی خواهند کرد، گفت: نکونام و تیموریان تا پیش از پیوستن به استقلال تمرین‌های اختصاصی داشتند و زمانی که استقلال در تبریز بود، آنها با نظارت حاج‌قاسم (بدنساز استقلال) به تمرین مشغول بودند. شرایط آنها خوب است و احتمال حضورشان برابر سپاهان وجود دارد؛ هرچند قلعه‌نویی باید تصمیم نهایی را بگیرد.

عضو هیات‌مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که جلسه یکشنبه شب هیات‌مدیره استقلال چه نتیجه‌ای داشت، اظهار کرد: بحث مشکلات مالی استقلال و راه‌حل‌های آن مطرح شد. به هر حال چک‌هایی به بازیکنان داده شده و باید پاس شوند. در این جلسه درباره مشکلات استقلال بحث شد و ان‌شاءالله با عملی شدن قول‌های وزارت ورزش تا حد زیادی از بار استقلال کاسته شود.

۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱
ایسنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
fernanDO
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
0
11

هفتم مردادماه سالگرد آخرین قهرمانی اس اس توی قاره کهن بود... و باز امسال چقدر استقلال بوی قهرمانی آسیا رو میده به امید. . .

ss*4444444444444*
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
0
6

چطوره پخش مستقیم بازیهای اس اس از شبکه 4 سیما باشه (تداعی کننده 4 برد)

علی استقلالی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
0
5

وعده ما فردا استادیوم ازادی

عدنان اس اس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
0
2

فردا با 100 هزار نفر لرزه بر اندام حریف میندازیم

44447777777
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
1
4

بازیکنایی که به خاطر پول بازی میکنن و تو این شرایط حساس تیمو ول کردن همون بهتر که نباشن حد عقل تیممون نظمشو حفظ میکنه.به خاطر زحمتای قبلیشون برا اس اس شعارم نمیدیم .عاشقتم فرهاد

نعمان
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ Iran
0
0
2

این تیم استقلاله که میمونه؛اسما و بازیکنا میانو میرن.ما ان شاءا... فردا آزادیو میترکونیم.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید