کد خبر : ۴۰,۴۱۰
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف شایعاتی که گفته می‌شود محرم نویدکیا در بازی با استقلال تهران به میدان می‌رود، وی برای بازی با استقلال آماده نیست.

محمد جعفر رشادی با اشاره به وضعیت محرم نویدکیا و اینکه آیا او به بازی روز پنجشنبه سپاهان مقابل استقلال تهران می‌رسد یا خیر، اظهار کرد: محرم نویدکیا در روزهای گذشته با مصدومیتی دست و پنجه نرم می‌کند و خبر جدیدی پیرامون وضعیت مصدومیت این بازیکن وجود ندارد.

وی در مورد پا به توپ شدن نویدکیا و اینکه برخی رسانه‌ها شایعه بازی کردن این بازیکن در دیدار با استقلال را مطرح کرده بودند، افزود: محرم از نظر بدنی برای بازی کردن آماده نیست و پا به توپ شدن این بازیکن نیز تنها برای افزایش آمادگی بوده اما شایعه بازی کردن او مقابل استقلال صحت ندارد.

پزشک تیم سپاهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که وضعیت او را بهتر کنیم و مصدومیت او را تقلیل بخشیم اما هنوز هم می‌گویم این بازیکن باید برای درمان به آلمان برود.

وی اضافه کرد: قرار است نویدکیا هفته آینده برای درمان و ویزیت به آلمان برود اما هنوز مشخص نیست که او دقیقا چه روزی ایران را ترک می کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 22:15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۱۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
فاطیماآبی ترین دخترآبی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ Iran
0
4
14

بودونبودش فرقی نداره چون درهر حال ما توآسیا بزرگتر از نویدکیا جلومون بازی میکنن پس از امثال نوید کیا ترسی نداریم ضمنا کاش بودو میدیدیم که بهترین بازیکن فصل بودن حق منتظری و رحمتی بود نه نویدکیا

زهرا نیلی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ Iran
0
3
10

چه با کیا چه بی کیا سپاهان امشب بازندس


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید