کد خبر : ۴,۰۷۱
اگر از افشین قطبی در باره بدترین روز فوتبالیش سوال کنید حتما پاسخش 12 اسفند سال 1386 است روزی که در عرض چند ساعت نیمکت تیم ملی را از دست داد .آیا او فردا که باز هم دوازدهم خواهد بود سرمربی می شود؟
اینبار 12 برای قطبی خوش یمن است؟

شاید این روزها حساس ترین روزهای فوتبالی قطبی باشد .حالا حاجی مایلی شاید رودست بخورد و در کمتر از چند ساعت نیمکت تیم ملی را از دست بدهدو افشین قطبی به آرزویش برسد.
اگر قطبی اینبار به شکلی که در آخرین لحظات سرمربیگری را از او گرفتند و به علی دایی دادند سرمربی تیم ملی شود آیا باز هم در نقش یک شاکی ظاهر خواهد شد .وقتی در برنامه 90 علی دایی از لابی قویتر صحبت می کرد هیچگاه به این فکر نمی کرد که سرمربی خود اوست و باید جواب دوستداران و اهالی فوتبال را در مورد صحبت خود بدهد و همیشه از لابی با خدای خویش می گفت.شاید او فکر نمی کرد بعد از لابی با خدایش برای ماندن باید لیاقتش را نشان دهد .
ولی ما انسانها هیچگاه در رفتارها و صحبتهایمان به آینده فکر نمی کنیم حالا قطبی در صورتی که در آخرین لحظات سرمربی شود باید پاسخگوی مصاحبه خود با شبکه BBC باشد .آیا او از رودست خوردن و بازیهای پشت پرده، اگر اینبار به نفع او تمام شود صحبت خواهد کرد ؟
او در آخرین صحبتهایش گفته است :من سرباز وطنم و هر زمان بخواهید حاضرم به تیم ملی کمک بدهم امیدواریم قطبی فقط در حرف سرباز وطن نباشد و در عمل هم این را اثبات کند.آقای قطبی : "سرباز " در معنا کسی است که از جانش در پی آرمانی گذشته باشد.
تمام نامزدهای سرمربیگری تیم ملی از فدا کردن جان خود برای تیم ملی می گویند ولی آیا حاضرند در این بازیهای باقیمانده مجانی سرمربی تیم ملی باشند؟
حتی به صورت یک حرکت سمبولیک حاضر نیستند اینکار را انجام دهند.آیا حاجی مایلی که همیشه از اصول صحبت می کند آیا مجانی مربی تیم ملی می شود؟
او که بر سر چهارراهها با موتور حاضر می شد و برای نمایندگی مجلس تبلیغ می کرد آیا حاضر است بدون پیش شرط مالی برای تیم ملی وقت بگذارد .
حاجی مایلی یکبار در سایپا بواسطه دوستی احمدی نژاد و نزدیکی با آقای بذرپاش مدیریت سایپا به نیمکت سایپا رسید حالا هم او به طور قطع برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شده است و هیچ شکی نیست. ولی اگر اتفاق خاصی ،مانند اتفاقات پیش نیفتد او انتخاب شده است البته شاید در لحظات آخر افشین قطبی به جای او بر نیمکت تکیه بزند.
اولین ضرری که با انتخاب مایلی کهن تیم ملی خواهد کرد از دست دادن سکوها و هواداران می باشد باز هم باید از مردم التماس کنیم به ورزشگاه بیایید .با انتخاب مایلی کهن جو بی تفاوتی در بین دوستداران فوتبال پدید خواهد آمد.حاجی مایلی در سال 1996 ماموریتی که در این فوتبال داشت انجام داد . فوتبال با او بود که به خانه ها راه یافت و مادربزرگها و پدربزرگها در دوران او بود که از فوتبال سخن می گفتند ولی بعد از آن دوران هیچ چیزی جز ضربه به فوتبال ایران از طرف مایلی کهن نرسیده است او نمی خواهد قبول کند که دیگر برای این فوتبال هیچ حرف جدیدی ندارد .کاش او آنقدر تیم ملی را دوست داشت که از پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی سرباز می زد.
اگر افشین قطبی سرمربی تیم ملی شود به علت حمایت دوستداران فوتبال از وی و محبوبیتش در بین هواداران فوتبال، جو مثبتی را در فوتبال بوجود خواهد آورد .به شرطی که اینبار افشین قطبی زودرنج نباشد .او در صورت ناکامی نباید از امکانات فوتبال ایران بنالد .آقای قطبی مطمئن باش اگر سرمربی تیم ملی شوی مخالفهایی هم خواهی داشت .مطمئن باش همان تماشاگرانی که برای علی دایی شعار دایی حیا کن سر دادند با اولین توپی که در دروازه ایران قرار بگیرد علی دایی را تشویق و برای تو شعار حیا کن را سر می دهند .
جناب آقای علی آبادی تمام این التهابات ایجاد شده در فوتبال ایران نتیجه رفتارها و تصمیمهای نادرست شما و همکارانتان است همانطور که در نظرسنجی دنیای فوتبال ربیش از 60 درصد اگر به جام جهانی صعود نکنیم شما را مقصر دانسته اند.

 

۱۲ فروردین ۱۳۸۸ ۱۸:۱۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید