کد خبر : ۴۱,۷۴۹
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما می‌خواستیم از جباری در دو جبهه استفاده کنیم اما او را با یکسری اخلاق و رفتاری که از خود بروز داد، با تفکراتش تنها گذاشتیم.
 
 زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فولاد سپاهان پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم داماش گیلان اظهار داشت: دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خیلی خوب بودیم، موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، نمی‌دانم نیمه دوم چرا بازیکنان بازی را ول کردند و عقب کشیدند البته داماش با ارسال توپ‌های بلند و بازیکنان بلند قد به تیم ما فشار وارد می‌کرد.

وی افزود: بازیکنان داماش با ارسال توپ‌های بلند از اشتباهات ما استفاده کردند اما ما تمام تلاشمان را کردیم تا از گل زدن آنها جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فولاد سپاهان گفت: ما جباری را آورده بودیم تا جایگزین محرم نویدکیا کنیم تا مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد، جباری یکسری اخلاق و رفتار از خود بروز داد و نشان داد انگیزه لازم برای بازی کردن در تیم سپاهان را ندارد. او مصاحبه کرد که از فوتبال می‌خواهد خداحافظی کند، ما جباری را با تفکراتش تنها گذاشتیم تا تصمیم بگیرد.

وی افزود: ما از جباری انتظارات زیادی داشتیم و می‌خواستیم در دو جبهه از او کمک بگیریم، هم در لیگ برتر و هم در آسیا اما متأسفانه نشد و باید هفته آینده با او صحبت کنیم.

کرانچار در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه عالی بود، هرچند که من متوجه نمی‌شدم هواداران چه شعارهایی می‌دهند اما از رفتار آنها متوجه شدم که تیم خود را تشویق می‌کنند، من این صحنه‌ها را در هیچ جای دنیا ندیده بودم.

۸ شهریور ۱۳۹۲ ۲۲:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حامد میر
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ Iran
0
12
28

حاجی تو پدر باشگاه استقلای و بزرگ این باشگاهی...گذشت هم از بزرگترهاست...مجتبی حتما خودشم به اشتباهاتش پی برده...مجتبی محصول باشگاه استقلاله به خدا حیفه بازیش تموم شه....ما هوادار هم دوسش داریم...کمک کن دوباره تو تیممون ببینیمش...

تاج
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ Iran
0
0
2

سلام تا وقتی آقا مجتبی از حاجی و مردم عذر خواهی نکرده بهتر که نیاد هر سال تا لیگ شروع می شد باید کلی آدمو عصبی می کرد تا بمونه یا حرفایی می زد که . . .

محمد صفری
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ Iran
0
2
2

حاجی نمیخواد بیاریش رو حرف خودت وایسا. مثل علی کریمی میشه تو تیم لنگیا و کلی دردسر .

علی اصغر
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ Iran
0
0
5

حاجی جون اول غذر خواهی بعد حضور مجتبی .آقا مجتبی غرورتو بزار کنار با یه عذر خواهی ادم حقیر نمیشه.به خاطر هوادارت عذر خواهی کن


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید