کد خبر : ۴۲۶

آبى پوشان پایتخت روز گذشته تمرینات خود را در ۲ جلسه صبح و عصر دنبال کردند، در تمرینات صبح استقلالى ها ابتدا در زمین گلف به دویدن پرداختند و سپس در سالن وزنه به کار خود ادامه دادند. آبى پوشان هنگام دویدن تمرینات خود را همزمان با ملى پوشان تکواندو انجام مى دادند.
ناراحتى قلعه نویى
امیر قلعه نویى سرمربى استقلال در ابتداى تمرین عصر دیروز بشدت از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت: متأسفانه از همین ابتدا به فکر حاشیه هستید و فکر مى کنید هر کار مى کنید کسى باخبر نمى شود، من از جمله جمله حرف هایتان خبردارم و خوب مى دانم کجا و پیش کى حرف زده اید، باز هم مى گویم هرکس که از وضعیت استقلال ناراحت است مى تواند برود، به جاى این کارها بروید کمى فوتبال یاد بگیرید.
استقلال را تشویق نکنید
سرمربى استقلال در میان حرف هایش وقتى با فریاد هواداران که تیمش را تشویق مى کردند مواجه شد با عصبانیت گفت: هیچ کس حق ندارد استقلال را تشویق کند، صبر کنید حرفم تمام شود بعد هر کارى خواستید انجام دهید.
تمرین سبک عباسفرد و تقى پور
علیرضا عباسفرد و ابراهیم تقى پور روز گذشته کمتر از دیگر بازیکنان تمرین کردند، عباسفرد به دلیل ناراحتى از ناحیه کشاله ران و تقى پور به دلیل خستگى ناشى از تمرینات ترکیه، سبک تر از بقیه کار کردن.
مرور کارهاى تاکتیکى
آبى پوشان پس از دویدن و گرم کردن به آقا وسط پرداخته و پس از آن به سانتر از جناحین و ارسال پاس هاى عمقى به کار ادامه دادند. استقلالى ها در پایان بیش از نیم ساعت روى تمرینات اختصاصى دفاع و حمله کار کردند که در این تمرین مهاجمان زیرنظر مرفاوى کار کردند.
ادعاى جبارى
مجتبى جبارى هافبک استقلال که البته هنوز قراردادش را تمدید نکرده است به کاپیتان هاى استقلال پیغام فرستاده است که اگر قرار باشد در استقلال کاپیتان شود کاپیتان سوم استقلال خواهد بود. وى اعلام کرده که اگر در بازى فرهاد مجیدى و پیروز قربانى حضور داشته باشند بازوبند را بر بازو نخواهد بست و آن را به یکى از این ۲ بازیکن واگذار خواهد کرد.

۷ مرداد ۱۳۸۷ ۰۹:۵۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید