کد خبر : ۴۳۰

در حالی که روز گذشته نماینده باشگاه استقلال برای صدور رضایت نامه علی مولایی به کرمان رفته بود، امروز این بازیکن به دلیل بدقولی مسئولان استقلال راهی اصفهان شد تا به سپاهان قرار داد رسمی امضا کند.
این بازیکن دیروز با توجه به وعد‌ه‌های باشگاه استقلال مبنی بر عقد قرارداد، با وجود محرومیت به دلیل دوپینگ، مبلغ 110 میلیون تومان بابت صدور رضایت نامه با هزینه شخصی به باشگاه مس پرداخت کرد؛ اما صبح امروز مسئولان استقلال با وجود قول به مولایی پس از اینکه متوجه شدند احتمال کاهش محرومیت 2 ساله وی کم است، از جذب او پشیمان شده و تماسی با مولایی برقرار نکردند.
این بازیکن که پیش از اعلام شدن محرومیت 2 ساله‌اش با مسئولان سپاهان به توافق رسیده و حتی با آنها قرار داد داخلی امضا کرده بود، راهی اصفهان شد تا با این قرارداد امضا کند.
مولایی در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار داشت: وقتی دیدم استقلالی ها حاضر نیستند به قول خود عمل کنند تصمیم گرفتم با سپاهان قرارداد امضا کنم.
وی افزود: آنها به من لطف کرده و تا امروز در فهرست خود یک جای خالی برای جذب من کنار گذاشتند، در نتیجه حاضرم با آنها قرار داد 10 ساله امضا کنم.
مهاجم فصل گذشته مس با اشاره به اینکه برای پیوستن به استقلال هر کاری که لازم بود انجام داد، تصریح کرد: 20 بار به امیر قلعه نویی زنگ زدم و گفتم در صورت کاهش محرومیتم حاضرم برای استقلال رایگان بازی کنم. حتی دیروز از چک شخصی خود پول رضایتنامه ام را دادم؛ اما استقلالی‌ها حتی یک تماس هم با من نگرفتند.
این بازیکن محروم درباره کاهش محرومیت خود گفت: حال که مسئولان ضد دوپینگ می‌گویند طبق قوانین فیفا مرا دو سال محروم کردند، از فیفا نامه می‌آورم تا این محرومیت کاهش پیدا کند و اگر تلاشم به جایی نرسد، امیدوارم بتوانم حداقل در لیگ قهرمانان به سپاهان کمک کنم.

۷ مرداد ۱۳۸۷ ۱۳:۲۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید