کد خبر : ۴۳,۲۳۶
بدترین اتفاق ممکن هم این است که اف‌سی‌سئول در تهران بتواند دروازه استقلال را باز کند. در این صورت، ‌استقلال باید با نتیجه 4-1 حریف را شکست دهد. شاید اگر در مسابقه رفت خسرو حیدری در ترکیب استقلال بود، تیم قلعه‌نویی با تفاضل دو گل نمی‌باخت. اما محرومیت خسرو باعث شد استقلال کمی تضعیف شود.
حالا در مسابقه برگشت هم جواد نکونام و آندرانیک تیموریان محرومند. با این حال خسرو حیدری معتقد است، استقلال توان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. او از تیمش قطع امید نکرده و انگیزه زیادی برای حضور در بازی با اف‌سی‌سئول دارد. 

این روزها هواداران استقلال استرس زیادی دارند. بازی برگشت با اف‌سی‌سئول خیلی حساس است. 
خود ما هم استرس داریم. حیف است تا اینجا آمده‌ایم، حذف شویم. به همین دلیل این مسابقه برایمان اهمیت زیادی دارد. 

اینکه شما استرس دارید به ضرر تیم نیست؟ 
ما برای همه بازی‌ها استرس داریم، ولی استرس ما با استرس هواداران متفاوت است. این استرس برای ما تبدیل به انگیزه‌ای می‌شود که با تمام توان به مصاف حریف برویم. 

حیف شد که در بازی رفت نبودی. شاید حضور تو می‌توانست به تغییر نتیجه منجر شود. 

فوتبال همین است. نمی‌شود همیشه روی همه بازیکنان حساب کرد. پس بازیکنان ذخیره باید چه کار کنند؟ به آنها هم باید بازی برسد. خودم هم دوست داشتم در کره بازی می‌کردم، اما نمی‌شد. در بازی برگشت هم نکونام و تیموریان غایب هستند. ولی ما نباید به این مسایل فکر کنیم. باید به فکر این باشیم که در غیاب این دو نفر که از کلیدی‌های استقلال هستند باید چطوری بازی کنیم و چه کسانی را جایگزینشان کنیم. 

گمان می‌کنی در غیاب جواد و آندرانیک، استقلال می‌تواند حریفش را شکست دهد؟ 
شکی نیست که این دو نفر از بهترین بازیکنان حال حاضر ایران هستند. حضورشان حتی در تیم ملی هم مؤثر است. اما استقلال یک تیم است. ما بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی هم قطعا چاره‌ای برای این موضوع دارد. با چند تعویض پست، همه چیز حل می‌شود. شاید منتظری بیاید وسط بازی کند و یک تغییر این‌چنینی داشته باشیم. 

تیم کره‌ای در بازی رفت نشان داد خیلی قوی است. 
هر تیمی که به این مرحله می‌رسد قطعاً قوی است. کره‌ای‌ها هم باشگاه‌های خوبی دارند. اما در بازی رفت ما نباید با آن نتیجه می‌باختیم. حق‌مان بود که حداقل یک گل بزنیم. شما نگاه کنید چند موقعیت از دست دادیم. حتی از دو متری دروازه هم توپهایمان را خراب می‌کردیم. 

شما موقعیت خراب کردید، اما اف‌سی‌سئول هم چند موقعیت خیلی خوب را از دست داد. 
به نظرم شانس ما برای گل زدن بیشتر بود. آنها از دو موقعیت خود استفاده کردند و گل زدند. ولی ما آن‌طور که باید، از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. 

با وجود تمام این شرایط فکر می‌کنی نتیجه بازی برگشت چه می‌شود؟ 
ما مجبوریم اف‌سی‌سئول را با سه گل شکست دهیم. کار سختی است، اما نشدنی نیست. می‌توانیم به هدفمان برسیم. استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است. ما با حمایت هواداران می‌توانیم به فینال برسیم. اگر ورزشگاه آزادی پر شود، کره‌ای‌ها برای بازی مقابل 100 هزار تماشاگر به مشکل می‌خورند. در فوتبال کسب نتیجه 3 بر صفر اصلا عجیب نیست. تازه ما اگر در طول 90 دقیقه با نتیجه دو بر صفر حریف را ببریم، انگار همه چیز از اول شروع شده و کار به وقت اضافه می‌کند. پس استقلال با وجود شرایط سختی که برای رسیدن به فینال دارد، می‌تواند به این هدفش برسد. 

اگر اف‌سی‌سئول را ببرید و به فینال برسید، کار سخت‌تری مقابل تیم لیپی دارید. 
گوانگجو چین تیم بسیار خوبی است که در بازی رفت، در ژاپن چهار گل به کاشیوا ریسول زد. 
استقلال اگر به فینال برسد، قطعاً قهرمان می‌شود. گوانگجو تیم خوبی است و باید آنها را پدیده این فصل مسابقات بدانیم. اما استقلال در صورت فینالیست شدن هرگز این فرصت عالی را از دست نمی‌دهد. ما تیم باتجربه‌ای داریم. هماهنگ هم هستیم. این بهترین فرصت برای سه ستاره شدن استقلال است. 

نمی‌خواهی به هواداران بگویی که چهارشنبه ورزشگاه آزادی را پر کنند؟ 
نیازی به گفتن من نیست. آنها خودشان می‌دانند که باید ورزشگاه آزادی را پر کنند تا با قدرت اف‌سی‌سئول را شکست دهیم. ما هواداران را رکن اصلی موفقیتهای استقلال می‌دانیم. در این بازی حساس هم آنها خودشان می‌دانند که نباید تیمشان را تنها بگذارند. کره‌ای‌ها از تماشاگران استقلال می‌ترسند. اگر ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر شود، آنها نمی‌توانند مثل بازی رفت کار کنند و تضعیف خواهند شد.
۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸
قدس آنلاین |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید