کد خبر : ۴۳,۲۴۷
هافبک چپ استقلال با ابراز امیدواری از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید هیچ چیز مثل تشویق یکپارچه تماشاگران به آبی‌پوشان روحیه نمی‌دهد.
نیکبخت واحدی: ما اراده کرده‌ایم در فینال باشیم

علیرضا نیکبخت‌واحدی  درباره‌ آخرین شرایط تیمش پیش از دیدار برگشت برابر اف سی سئول کره گفت: شرایمان خیلی خوب است و خدا را شکر آماده‌ایم. دل من خیلی برای این بازی روشن است و احساس می‌کنم امسال مثل همان سالی می‌شود که الاتحاد را بردیم. اگر خاطرتان باشد در بازی رفت 3-2 باخته بودیم اما در دقیقه نود گل زدم و به مرحله بعدی رفتیم. همه آماده هستیم. رسیدن به فینال اصلا دور از دسترس نیست. اعتقاد دارم که همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم پیروز شویم اما مسئله اصلی این است که برای گلزنی نباید عجله کنیم تا خدایی ناکرده در ضدحمله غافلگیر شویم.

او در ادامه با مهم دانستن حضور تماشاگران در ورزشگاه بیان کرد: آنها یار دوازدهم ما هستند و حضورشان تعیین‌کننده به شمار می‌رود. حضورشان در روحیه بازیکنان بسیار اثرگذار است و اگر یادتان باشد، یک بار ما برق را با چهار گل بردیم و قهرمان لیگ شدیم. در آن بازی تماشاگران عامل اصل بازی خوب ما بودند و سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم چهارشنبه هم سنگ تمام بگذارند. هیچ چیز مثل تشویق یکپارچه تماشاگران به تیم روحیه نمی‌دهد و بازیکنان را تهییج نمی‌کند. حضور آنها برای حریف استرس ایجاد می‌کند و ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت خودش چگونه است، اظهار کرد: در شرایط بدنی بسیار خوبی هستم و از انگیزه بالایی برخوردارم. اگر کادرفنی صلاح بداند و مرا به میدان بفرستد، همه تلاشم را خواهم کرد تا مثمرثمر باشم. خیلی دوست دارم بتوانم نقشی هر چند کوچک را در فینال رفتن استقلال ایفا کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره تیم اف‌سی سئول و این که آیا این تیم قابلیت شکست در تهران را دارد یا خیر، عنوان کرد: اف‌سی سئول تیم بسیار خوبی است اما در کره موقعیت‌های زیادی داشتیم و به هیچ وجه دست و پا بسته ظاهر نشدیم. به نظرم بوریرام خیلی بهتر از آنها بازی کرد اما این تیم تنها کاری که کرد، استفاده خوب از موقعیت‌های معدودش بود. با این حال انگیزه بالایی برای جبران داریم و روز چهارشنبه اجازه قدرت‌نمایی به آنها نمی‌دهیم.

نیکبخت‌واحدی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به غیبت تیموریان و نکونام چیست، گفت: آنها بازیکنان کلیدی و بسیار موثر ما هستند اما در این دیدار متاسفانه حضور ندارند. اعتقاد دارم که جایگزین‌های خوبی برای آنها داریم. در اردوی تیم می‌بینم که همه بازیکنان همدل شده‌اند تا اف‌سی سئول را شکست دهند. همه ما از انگیزه‌های بسیار بالایی برخورداریم. همه بازیکنان استقلال دست به دست هم داده‌اند و اراده کرده‌ایم تا در فینال حاضر شویم./ش


۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶
ایسنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
محمدحسین
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ Iran
0
0
24

به امیدخدابازی رامی بریم.

هنرور
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ United Kingdom
0
0
1

وانشاالله صعود میکنیم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید