کد خبر : ۴۳,۲۵۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان باید بدانند قهرمانی در آسیا بیش از همه برای آنها مزیت دارد.
ماجدی: بازیکنی که اخبار خانواده را به بیرون می دهد مرد نیست
میرشاد ماجدی درخصوص دیدار استقلال و اف سی سئول اظهارداشت: امید زیادی داریم که با شکست تیم کره ای بتوانیم به فینال صعود کنیم. اگر یک درصد هم خدای نکرده این اتفاق رخ نداد نباید فکر کنیم زندگی تمام شده است. اگر نتوانستیم به فینال آسیا برویم هم فوتبال برای ما تمام نشده است و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم.زندگی با فراز و فرود خودش ادامه دارد و اتفاق خاصی رخ نمی دهد. 
وی درباره اینکه کره ای ها گفته اند بود و نبود تماشاگران استقلال فرقی برایشان ندارد، افزود: کره ای ها این بحث را راه انداخته اند تا هواداران ما تمایلی برای حضور در ورزشگاه نداشته باشند. هواداران استقلال مطمئن باشند که حضور همه جانبه آنها می تواند استقلال را به فینال آسیا برساند. هواداران استقلال مطمئن باشند که حضور پرشور آنها کره ای ها را می ترساند و روحیه بچه ها را بالا می برد. 
ماجدی درباره صحبتهای قلعه نوعی مبنی بر ممنوعیت استفاده از فیس بوک برای بازیکنان گفت: از صحبتهای قلعه نوعی برداشت درستی نشده است. اینکه بازیکنان می گویند صفحه ها اصل نیست و قلابی است هم برای ما فرقی ندارد. قلعه نوعی از بازیکنان خواسته در فاصله چند روز مانده تا بازی حساس با اف سی سئول تمرکز داشته باشند و از مسایلی که تمرکز آنها را به هم می زند دوری کنند. 
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند فقط 48 ساعت تا فینال آسیا فاصله دارند. فکر نمی کنم کار سختی باشد که در این 48 ساعت برخی کارها را کنار بگذارند. بازیکنان باید به خاطر شور هواداران و آن هواداری که بعد از باخت استقلال در رشت از دنیا رفت در این بازی با تمام وجود بازی کنند. دیشب در رادیو بودم و دیدم ساعت 12 شب مردم از اقصی نقاط ایران تماس می گیرند و حتی گریه می کنند و از بازیکنان برد می خواهند. به خاطر این هواداران هم که شده باید به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. 
ماجدی درخصوص انتقال اخبار داخل تیم به رسانه ها گفت: واقعا باید ابراز تاسف کنم. بازیکنی که اخبار داخل خانوداه اش را مو به مو به رسانه ها انتقال می دهد مرد نیست و چیزی از مردانگی نمی داند.
۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۴
اوج نیوز |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید