کد خبر : ۴۳,۲۶۴
جمشیدیان: قبل از فینال آسیا، فینال را تجربه می‌کنیم! احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت
جمشیدیان: قبل از فینال آسیا، فینال را تجربه می‌کنیم!

*استقلال، ‌حساس‌ترین بازی سال‌های اخیر خود را پیش‌رو دارد، در خصوص این دیدار صحبت کنید؟

 همه می‌دانند که چه بازی سختی پیش‌رو داریم، شاید ما تنها تیمی باشیم که قبل از رسیدن به فینال واقعی آسیا، یک بازی فینال دیگر را تجربه می‌کنیم چون این بازی واقعا برایمان حکم فینال دارد. در حال حاضر هم شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم و امیدوارم با شناخت‌ هرچه بیشتر نقاط ضعف حریف بتوانیم مقابل هواداران روسفید شویم.

*از بازی رفت گفتید، استقلال در حالی که می‌توانست تیم پیروز این میدان باشد، نتیجه را با شکست عوض کرد...

 متاسفانه در کره ما دچار بدشانسی شدیم، تا قبل از گل اول کره واقعا این تیم ما بود که سوار بازی بود و توپ و میدان را در کنترل خود داشت. با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم حتی به گل هم برسیم اما بدشانسی ما و خوش‌شانسی کره‌ای‌ها مزید بر علت شد تا نتوانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. 

*بعد از مدت‌ها در ترکیب استقلال قرار گرفتید، از عملکردتان در این دیدار رضایت داشتید؟

 من سعی کردم تا وظایفی را که به من سپرده شده بود به درستی انجام دهم. بعد از بازی آقای قلعه‌نویی گفتند که از عملکردم رضایت داشتند. 

*چه صحبتی با هواداران دارید با توجه به اینکه نقش اساسی برای بازی با اف.‌سی.‌سئول خواهند داشت؟

هواداران ما همیشه در روزهای سخت حامی واقعی تیم بوده‌اند. من امیدوارم مثل بازی  مقابل بوریرام که حضور صدهزانفری‌شان به پیروزی استقلال انجامید این بار ورزشگاه آزادی را پر کنند و با تشویق و حمایت‌شان هم تیم کره‌ای را از پیش بازنده کنند و هم استقلال را به جلو بخوانند. فراموش نکنید که 120 هزار تماشاگر می‌تواند ما را به فینال آسیا برساند و از همین رو امیدوارم با حضور آنها فینالیست قاره آسیا شویم. من فکر می‌کنم با حضور آنها فینال قاره  نمی‌تواند رویا باشد./ش

۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۲۴
سایت رسمی باشگاه استقلال، |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید