کد خبر : ۴۳,۲۹۳
میرشاد ماجدی اظهار داشت: شرایط ما در آستانه بازی برگشت با اف سی سئول خوب است و بچه‌ها به نحوه بازی کردنمان برای رسیدن به فینال آسیا اشراف کامل دارند و در بازی برگشت باید از حضور هواداران و شرایط میزبانی استفاده کنیم تا به فینال آسیا برسیم. دل من روشن است که از سد اف سی سئول بگذریم و به فینال آسیا برسیم.
ماجدی: هواداران استقلال، اف سی سئول را وحشت‌زده کنند
وی در مورد حریف استقلال گفت: اف سی سئول تیم بسیار خوب و حرفه ای است که واقعا فوتبال خوبی بازی می کند اما تیم ما هم در سئول خوب بازی کرد و اگر یکی از توپ های ما گل شده بود، الآن راحت تر بازی می کردیم. نمی توانیم بگوییم که اف سی سئول تیم دست و پا بسته ای است، آنها حرفه ای هستند و مطمئنا برای نباختن به تهران می آیند و تیم ما و جو ایران را خوب می شناسند و از هواداران ما ترس دارند که امیدوارم این ترس تا دقیقه 90 در وجودشان باشد. بی تردید حضور پررنگ هواداران ما می‌تواند حریف را وحشت‌زده کند. 
ماجدی در پایان گفت: برنامه ریزی ما در آسیا قدم به قدم بوده و اول باید به فینال مسابقات برسیم و بعد به دنبال تصویرسازی مقابل فینالیست آسیا و کسب ستاره سوم باشیم. در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی برگشت با اف سی سئول است و قطعا هواداران هم برای استقلال سنگ تمام می گذارند و منتظر بیش از 100 هزار نفر در ورزشگاه هستیم تا حریف را تحت فشار بگذاریم و بتوانیم نتیجه بگیریم.
۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
محمدحسین
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ Iran
0
0
25

من دعامی کنم تاتیم استقلال به فینال اسیاراه پیداکند.

حسن
۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
29

برای صعود استقلال صلوات

ناشناس
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ Iran
0
0
25

استفاده از بلندگو ورزشگاه فراموش نشود


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید