کد خبر : ۴۴,۲۳۵
پیروز قربانی در خصوص اینکه مصاحبه‌ای از قول او در رسانه‌ها منتشر شده بود که چه فرهاد مجیدی در استقلال باشد و چه نباشد او به این تیم بازخواهد گشت و اختلافش را با کاپیتان آبی‌پوشان کنار گذاشته است عنوان کرد: من به هیچ عنوان چنین صحبت‌هایی را نکرده‌ام..

 شاید کس دیگری در این باره صحبت کرده باشد. هم‌اکنون جریان خاصی وجود دارد که می‌گویند فایل صوتی افراد را منتشر می‌کنیم که امیدوارم آن سایتی که این مطلب را منتشر کرده فایل صوتی را هم منتشر کند چرا که من به هیچ عنوان چنین حرف‌هایی را نزده‌ام.


وی درباره اینکه آیا قصد جدایی از راه‌آهن و پیوستن به استقلال را دارد تاکید کرد: من بازیکن راه‌آهن هستم و با این تیم قرارداد دارم و به راه‌آهن متعهد هستم. نه استقلالی‌ها قصد جذب من را دارند و نه من می‌خواهم به استقلال بروم. هیچ حرفی هم زده نشده است. به هیچ عنوان چنین صحبت‌هایی را نکرده‌ام. من فقط گفتم اگر شرایط به گذشته بازگردد شاید تصمیم دیگری درباره جدایی از استقلال می‌گرفتم. 

مدافع راه‌آهن سورینت یادآور شد: من بازیکن راه‌آهن هستم و تمام فکر و ذهنم این است که شرایط تیم درست شود. درست هم نیست که بخواهم درباره تیم دیگری جز راه آهن صحبت کنم. باید همه تلاش کنیم که راه‌آهن از این شرایط خارج شود. دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود و همه در کنار یکدیگر وظایف خود را انجام دهیم. 

قربانی در مورد دیدار امروز راه‌آهن مقابل تالار وحدت در مرحله یک شانزدهم جام حذفی و اینکه آیا او به میدان خواهد رفت یادآور شد: من بازی نمی‌کنم زیرا دو روز در تمرینات نبودم و با تیم کار نکردم اما مقابل تیم ناشناخته‌ای بازی داریم و از همین ابتدا باید حضور در جام حذفی را جدی بگیریم. بازیکنان جوان و خوبی داریم که می‌توانند عملکرد خوبی را در این رقابت‌ها داشته باشند.


۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
محمد
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ Iran
0
3
17

کسی برات کارت دعوت نفرستاد بیای استقلال.هنوزم اون صحبت هات در مورد استقلال یادمون هست اقای قربانی درضمن ما صد سال سیاه نمیذاریم که کسی وارد تیم بشه که با داداش فرهاد ما مشکل داشته باشه و تیمو ببره تو حاشیه نصیحت مارو گوش کن ، فکر استقلال نباش -تو راه اهنت
خوش باش

رضا
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ Iran
0
5
10

آقا جان استقلال ،شما را ستاره کرد حالا اگر هم بخواهی بیایی فکر نمی کنم کسی در استقلال خواهان حضورت باشد

ابراهیم -خ
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ Iran
0
1
8

از خدات باشه به استقلال برگردی آقا پیروز ، اینکه حرف دلت را زدی که کار بدی نیست .

محمد
۱۳۹۲/۰۸/۰۱
0
1
7

باسلام به همه اس اسی های عزیز. فعلا"که هرکس هرچه دلش میخواد میگه قطعا"خدایی هم هست که ... امادرموردجداشده هاازاس اس بااجازه شما نبایدبرگردند مخصوصا"آنهایی که به تیم های رقیب رفتند وآب درآسیاب دشمن ریختندحالا باچه رویی آمدن،همان هایی که باجسارت تمام جلوی
دروازه اس اس برای زدن ضربه پنالتی قدعلم می کردند ویابرای بازی کردن درمقابل اس اس آرام وقرارنداشتن و... اس اسی باغیرت وتعصب آقای نوازی است که هنوزهم دلش بااس اسه

الهام
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ Iran
0
1
3

کسی اصراری نداشت شما برگردی اقای قربانی!


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید