کد خبر : ۴۷,۵۳۳
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هاشم بیک زاده از فردا (چهارشنبه) به تمرینات این تیم بازمی گردد، گفت: دیدار استقلال مقابل راه آهن سورینت در ورزشگاه آزادی می توانست کیفیت این بازی را بالا ببرد و کاش این مسابقه در آزادی برگزار می شد.
ماجدی: بیک زاده از فردا تمرین می کند، کاش راه آهن در آزادی میزبان استقلال بود

میرشاد ماجدی از نتایج تیم فوتبال استقلال در هفته های اخیر ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم در تمامی بازی هایمان در تهران به پیروزی برسیم و بتوانیم با روحیه ای دوچندان به اهداف موردنظر دست یابیم.

وی درباره دیدار استقلال مقابل راه آهن سورینت در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت چمن ورزشگاه تختی تهران در دیدار استقلال مقابل نفت در نیم فصل نخست لیگ برتر مناسب نبود و این موضوع کیفیت بازی را کم کرد و اگر امکان برگزاری دیدار استقلال و راه آهن در ورزشگاه وجود داشت هواداران می توانستند بازی مطلوب تری از تیم ها مشاهده کنند.

وی ادامه داد: به هر حال امیدواریم چمن ورزشگاه تختی نسبت به گذشته بهتر شده باشد تا کیفیت بازی تیم های استقلال و راه آهن را کم نکند. برای این بازی حنیف عمران زاده که در دو بازی اخیر استقلال گلزنی کرده و محمد قاضی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرپرست تیم استقلال خاطر نشان کرد: هاشم بیک زاده که مدتی به دلیل مصدمیت در تمرینات و دیدارهای استقلال غایب بود از فردا (چهارشنبه) به تمرینات باز می گردد و با صلاحدید کادر پزشکی و فنی می تواند در دیدارهای آتی به تیم کمک کند.

ماجدی درباره شهرآورد 27 دی ماه تیم های استقلال و پرسپولیس تهران گفت: قبل از این دیدار، دو بازی مقابل تیم های راه آهن و داماش گیلان در پیش داریم و می دانیم برنامه ریزی سازمان لیگ به گونه ای است که نباید تغییری در زمان برگزاری دیدارها ایجاد شود.

وی اظهار امیدواری کرد: همه تیم ها بتوانند با تمامی نفرات خود در رقابت های لیگ برتر به میدان بروند تا هواداران فوتبال از تماشای بازی ها لذت ببرند. برگزاری منظم دیدارهای تیم ها در لیگ برتر به موفقیت تیم ملی در جام جهانی نیز کمک می کند.

سرپرست استقلال در مورد مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: اخیرا تبلیغات جدیدی را روی آستین پیراهن بازیکنان تیم مشاهده کردیم و به طور حتم مدیرعامل باشگاه به دنبال جذب منابع مالی است.

ماجدی در پایان از یگان وی‍‍‍ژه، نیروی انتظامی و پلیس راهور که در تمامی دیدارهای آبی پوشان مقابل حریفان تلاش می کنند قدردانی کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران که با 38 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد روز شنبه 14 دی ماه در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه تختی تهران به میهمانی راه آهن سورینت می رود.

تیم راه آهن سورینت تهران نیز با 18 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران قرار گرفته است./ش

۱۰ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۳۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید