کد خبر : ۴,۸۱۰

روز چهارشنبه گذشته خبری روی خروجی پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت که حکایت از اعتقاد ویژه رییس مجمع باشگاه استقلال به تداوم همکاری این مجموعه به امیر قلعه‌نویی داشت. مسعود زریبافان که همراه محمود احمدی‌نژاد در سفر استانی در شهرسمنان حضور داشت به خبرنگار سیاسی واحد مرکزی خبر یعنی خبرنگار رسمی جمهوری اسلامی این مطالب را گفته بود و ساعتی بعد هم همین مصاحبه روی سایت این خبرگزاری قرار گرفت.

پس از آن نیز امیر قلعه‌نویی در واکنش به این دعوت غیررسمی مجدد زریبافان مصاحبه کرد و گفت که اگر مسوولان استقلال خواستار چنین مساله‌ای هستند حاضر است به خاطر مردم بار دیگر در استقلال حضور یافته و فعالیتش را از سر بگیرد. روز گذشته اما خبرگزاری برنا به نقل از زریبافان این خبر را تکذیب کرد. «من هیچگاه نگفته‌ام قلعه‌نویی کاندیدای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال است و تمام خبرها را در این زمینه تکذیب می‌کنم.» وی در ادامه صحبت‌هایش با این رسانه‌ که به قول مسوولانش شاخه‌ای دیگر از خبرگزاری جمهوری اسلامی است از تداوم روال قبلی باشگاه در مورد انتخاب سرمربی جدید خبر داد: «در این زمینه واعظ آشتیانی که البته مورد تایید من نیز هست به عنوان یک مسوول اختیار تام دارد.» با این وجود ما باید حرف چه کسی را بپذیریم. از یک سو رسانه رسمی جمهوری اسلامی ایران چنین خبری را منتشر می‌کند و آن را از قول مشاور رییس جمهور روی خروجی خود قرار می‌دهد که به واقع تمام اخبارش برای مردم ایران سندیت داشته و بی‌شک هرگز در چنین جایگاهی خبری با در نظر گرفتن احتمالات و غیره روی خط قرار داده نمی‌شود. بنابراین نمی‌توان تصور کرد که کارکنان این مرکز با در نظر گرفتن جایگاه و موقعیت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران برای دامن زدن به برخی مسایل به عمد چنین اشتباهی را مرتکب شده باشند که اگر چنین باشد حیثیت و اعتماد آن نزد عموم را زیر سوال برده‌‌اند و ما نیز اینچنین تصور نمی‌کنیم.

 اما در سوی دیگر مشاور رییس جمهور چطور خبر خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران را تکذیب می‌کند؟ در این میان شما حق را به کدام طرف می‌دهید و تکلیف خودتان و ما را چه می‌دانید؟ که به صحت اخبار خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران شک کنیم. (که هرگز چنین کاری را نخواهیم کرد) به صحت گفتار مشاور رییس جمهور مشکوک باشیم. حقیقت کجاست؟ آیا اگر چنین اتفاقی از سوی یک نشریه ورزشی سر‌می‌زد همین حالا مسوولان آن نشریه در مظان اتهاماتی از جمله نقل قول دروغ از زبان مشاور ارشد رییسجمهور نبود و علیه شان شکایت صورت نمی‌گرفت؟ امیدواریم مسوولان ذی‌ربط در این خصوص به شکل شفاف پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند تا مشخص شود در این میان چه فرد یا افرادی حاضر شد از اینچنین با احساسات میلیون‌ها طرفدار استقلال که علاقه‌مند به بازگشت امیر قلعه‌نویی به تیم‌شان هسند بازی شود. یا از سوی دیگر چه فرد یا افرادی اینچنین امیر قلعه‌نویی را به بازی گرفتند تا ظرف 24 ساعت او را از مواضع (محکم) قبلی‌اش پایین کشیده و او را مشتاق به همکاری (حتی) با مدیران فعلی کنند؟! حقیقت کجاست؟

منبع : گل

۳ خرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۱۲
کلیدواژه ها: روزنامه گل 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید