کد خبر : ۵۰,۳۱۴
نیمه نخست دیدار استقلال و نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تساوی بدون گل استقلال و نفت در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال و نفت تهران از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای این دیدار آبی پوشان بازی را به مراتب بهتر از مهمانشان آغاز کردند و چند فرصت نصفه و نیمه هم داشتند که از آن استفاده نکردند اما در اما بازی به سمت تعادل پیش رفت و نفتی ها از فضای میان ساموئل و مدافعان استقلال استفاده کردند و بیشتر بر بازی سوار بودند. با اینحال جدی ترین فرصت آنها را در نیمه نخست کامیابی نیا با شوت سنگینی که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال زد به دست آورد که دفع خوب مهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه آبی پوشان شد.

استقلالی ها در این نیمه بیشتر تلاش داشتند با ارسال های در عمق برای نظری از سرعت این بازیکن استفاده کنند که دقت بالای مدافعان نفتی این اجازه را به آنها نداد و تنها یک بار از اشتباه آنها در دقیقه 28 پژمان نوری صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه نفت تهران با اختلافی اندک راهی اوت شود.

در دقیقه 12 این نیمه مجید غلام نژاد مدافع استقلال به دلیل مصدومیت جایش را به تونی کاروالیو داد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، ساموئل، مجید غلام‌نژاد (تونی کاروالیو 12)، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، مهدی نظری و محمد قاضی.

ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، احمد آل‌نعمه، ورویا غفوری، محمدامین حاج‌محمدی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، کمال کامیابی‌نیا، رسول نویدکیا، وحید امیری (علی رضا عزتی 28)، هادی نوروزی و رضا نوروزی. /ش

۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۸:۲۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید