کد خبر : ۵۰,۳۵۷
تیم فوتبال استقلال پس از رویارویی با الجزیره امارات از ابوظبی عازم اهواز می‌شود تا روز ۱۶ فروردین مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کند.
عمران‌زاده آبی‌پوشان را همراهی می‌کند


تیم فوتبال استقلال ساعت 11 صبح امروز (دوشنبه) برای انجام بازی برگشت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا راهی ابوظبی شد. در این سفر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل و احمد شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، آبی‌پوشان را در سفر به ابوظبی همراهی می‌کنند.
استقلالی‌ها پس از ورود به ابوظبی در هتل «هیلتون» این شهر مستقر می‌شوند و ساعت 20:10 به وقت ایران در یکی از زمین‌های باشگاه الجزیره به تمرین می‌پردازند. شاگردان قلعه‌نویی فردا (سه‌شنبه) نیز در همین ساعت در ورزشگاه اختصاصی الجزیره آخرین تمرین خود را انجام می‌دهند.
با توجه به اینکه تیم استقلال پس از انجام بازی با الجزیره باید هفدهم فروردین در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود، مسئولان استقلال تصمیم گرفته‌اند با توجه به کمبود زمان، به تهران بازنگشته و از ابوظبی راهی اهواز شوند. به همین خاطر حنیف عمران‌زاده که مقابل الجزیره محروم است، آبی‌پوشان را در سفر به امارات همراهی می‌کند. تنها غایب استقلال در سفر به ابوظبی سیاوش اکبرپور است.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سیزدهم فروردین 93 به مصاف الجزیره امارات می‌رود./ش

۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید