کد خبر : ۵۰,۳۶۷
پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم در دیدار فردا (چهارشنبه) خود در لیگ قهرمانان آسیا دور از انتظار ظاهر شود و برابر حریف اماراتی به پیروزی برسد.
جباری: امیدوارم استقلال دور از انتظار ظاهر شود


علی جباری درباره دیدار فردا (چهارشنبه) استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات اظهار کرد: در این گونه مواقع باید گفت که امیدواریم شرایطی رقم بخورد که تیم، دور از انتظار ظاهر شود و با وجود کمبودهایی که در جناح های مختلف دارد، عملکرد خوبی داشته باشد و پیروز شود.

وی ادامه داد: خودم در زمان بازیگری بارها چنین شرایطی را از نزدیک لمس کردم و بارها پیش آمد که تیم ما خارج از انتظار عمل کرد و پیروزی خوبی به دست آورد.

جباری همچنین گفت: در مجموع شرایط استقلال خوب نیست و تیم از همه نظر با کمبودهایی روبروست. مهاجم های تیم گل نمی زنند. این ضعف بازیکن را نشان می دهد که با وجود انجام بازی های زیاد تنها هشت گل زده یا فقط یک گل به ثمر رسانده است.

پیشکسوت استقلال افزود: جدا شدن برخی بازیکنان هم به تیم لطمه زد و این شرایط خاص را به وجود آورد. در هر حال امیداورم شرایطی پیش بیاید که تیم خارج از تصور ما بازی کند. البته خیلی بد است و ایراد بزرگی است که منتظر باشیم چنین شرایطی پیش بیاید.

جباری ادامه داد: مسئولان تیم باید پیشتر به این وضعیت فکر می کردند و بازیکنانی را می گرفتند که توانایی بازی در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند اما متاسفانه در این مورد زیاد خوب عمل نشد و جدا شدن بازیکنان از تیم هم تاثیر بدی گذاشت.

وی افزود: البته بازیکنان فعلی استقلال هم پتانسیل لازم را برای دور از انتظار ظاهر شدن دارند. آنها باید درک کنند که این بازی برایشان خیلی مهم است و باید برای آن تصمیم حیاتی بگیرند. تجربه من می گوید که استقلال می تواند در این بازی فراتر از انتظار عمل کند.

بازیکن قدیمی تیم ملی و استقلال همچنین گفت: متاسفانه استقلال بازیکن امیدی کنار خود ندارد و این مساله نشان می دهد که تیم امید ما هم خوب عمل نکرده است. فوتبال ما بازیکنان جوان زیادی دارد که در صورت پرداختن به آنها می توانند آینده خوبی داشته باشند.

جباری درباره عملکرد ضعیف استقلال در هفته های پایانی لیگ برتر و میزان تاثیر بازی های آسیایی در این امر گفت: قبول ندارم که کسی بگوید استقلال لیگ را فدای آسیا کرده است. هر مربی و کادر فنی ای افتخار می کند که در دو جام به موفقیت برسد. مشکل استقلال در لیگ برتر همان ضعف عمومی است که گریبان تیم را گرفته است.

وی افزود: اگر استقلال در بازی فردا نتیجه خوبی بگیرد مطمئنم که بر دو بازی پایانی این تیم در لیگ برتر هم تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت و می تواند در نتیجه آن بازی ها موثر باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره دیدارهای سه نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا که امروز (سه شنبه) برگزار می شود گفت: برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. باعث افتخار ماست که تیم های ایرانی باز هم در آسیا حرف اول را بزنند. فعلا که فقط حرفش را می زنیم! /ش

۱۲ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۵۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید