کد خبر : ۵,۰۹۶
تمرین روز گذشته استقلال مطابق چند روز اخیر با حضور کمرنگ بازیکنان این تیم دنبال شد. عدم حضور تمام بازیکنان استقلال در تمرین سبب سرد و کسل کننده بودن آن شد تا جایى که انگیزه و روحیه بالا در بین آبى هاى پایتخت زیاد به چشم نیاید.
فقط ۶ نفر بودند
گویا قرار نیست تعداد بازیکنان حاضر در تمرینات استقلال ۲ رقم شود. تمرین دیروز استقلال هم با استقبال کمرنگ بازیکنان این تیم همراه بود. منتظرى، بیک زاده، رحمتى، روانخواه، شکورى و نورى ۶ فوتبالیستى بودند که با حضور در دستگردى به آماده سازى خود مشغول شدند. پژمان منتظرى اولین حضور مجدد خود را در تمرین استقلال تجربه کرد. او پس از یک ماه استراحت خود را به مرفاوى معرفى کرد.
مرفاوى اخطار داد
از شنبه جدى جدى
تمرینات استقلال از شنبه به صورت جدى دنبال مى شود. مرفاوى وقتى دید چند بازیکن آبى پوش همچنان جزو غایبان تمرین به حساب مى آیند از شروع جدى تمرینات استقلال خبر داد . او گفت: از روز شنبه تمرینات آبى ها به صورت خیلى جدى دنبال مى شود که البته در صورت غیبت بازیکنان آبى پوش با جریمه نقدى مواجه خواهند شد. این اخطار سرمربى استقلال باعث شد تا بازیکنان فکر غیبت در تمرینات را از سرشان بیرون کنند و به فکر بالا بردن آمادگى خود باشند.
کادر فنى تماشاگر
کادر فنى استقلال بیشتر نظاره گر تمرین بودند. مرفاوى، رحیم پور و غلامپور با حضور در دستگردى بیشتر آماده سازى بازیکنان را تماشا مى کردند. مرفاوى مثل همیشه بدون حرف و با سکوت خاص خودش برنامه بازیکنان را تعیین مى کرد. او گاهى به کاشتن موانع در زمین مشغول بود.
کتف درد شکورى
هادى شکورى به دلیل درد شدید کتف خود نتوانست آن طور که باید در تمرین حاضر شود. او به دلیل مصدومیت به نرم دویدن دور زمین مشغول بود. طبق دستور دکتر نوروزى، شکورى براى رفع آسیب دیدگى اش باید به آب درمانى بپردازد.
30 هوادار در دستگردى
۳۰ تن از هواداران استقلال با حضور در دستگردى به تشویق تیم خود پرداختند. آنها از نزدیک شاهد آماده سازى بازیکنان آبى پوش بودند. این وسط خبر چندانى از تشویق و شعار نبود. آنها بیشتر با سکوت خود نظاره گر تمرین بودند.
شرح تمرین
استقلالى ها در ابتدا ۵ دقیقه به دویدن دور زمین مشغول شدند. کارهاى قدرتى و سرعتى از دیگر برنامه هاى تمرینى استقلالى ها بود. آنها در پایان تمرین به بازى آقا وسط روى آوردند. سوت پایان تمرین را مرفاوى به صدا درآورد
۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید