کد خبر : ۵۱,۲۰۳
سرمربی لیورپول به انتقاد شدید از شیوه تاکتیکی مورینیو پرداخت.

لیورپول در دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر چلسی شکست خورد تا شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر کاهش یابد.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش برابر چلسی تاکتیک‌های ژوزه مورینیو را به باد انتقاد گرفت و گفت: به چلسی تبریک می‌گویم . آنها خیلی راحت پیروز شدند و ما نتوانستیم راه دروازه‌ آنها را پیدا کنیم. چیزی که مشخص است این که آنها بازی بسیار دفاعی را به نمایش گذاشتند و تمام بازیکنان‌شان در کنار دروازه‌شان قرار داشتند. به نظرم ژوزه مورینیو دو اتوبوس در کنار دروازه‌ چلسی پارک کرده بود. آنها شش بازیکن را روی خط حتی دروازه‌ قرار داده بودند و سه ها‌فبک را نیز یک قدم جلوتر از آنها قرار داده بودند. آنها 90 دقیقه‌ کامل به همین شکل بازی کردند و فوتبالی کاملا دفاعی به نمایش گذاشتند و هیچ نمایش هجومی را از خود نشان ندادند.

راجرز در ادامه گفت: در این جور بازی‌ها باید شما خیلی زود گل نخست را به ثمر برسانید تا حریف از لاک دفاعی خارج شود. ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و این باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان چلسی اعتماد دقیقه‌ به دقیقه‌ افزایش یابد و در نهایت به پیروزی برسد. مشخص است که آنها تنها برای تساوی به این ورزشگاه آمده بودند، اما در نهایت توانستند در این دیدار به پیروزی برسند. بازیکنان در این دیدار تمام تلاش خودشان را انجام دادند و هیچ گله و شکایتی از آنها ندارم. تنها ناراحتی من بدشانسی است که گرفتار آن شدیم و نتوانستیم چلسی را شکست دهیم.

سرمربی لیورپول که سابقه حضور در تیم جوانان چلسی را در کارنامه خود دارد، درباره ژوزه مورینیو گفت: این تاکتیک نیست که مورینیو از آن استفاده می‌کند. من اسم شیوه بازی تیم مورینیو را تاکتیک نمی‌گذارم، او فقط از بازیکنانش می‌خواهد که عقب بنشینند و به زیر توپ بزنند. این کار خیلی ساده‌ای در فوتبال است. نمی‌دانم چلسی چرا این طور بازی می‌کند. آنها بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم‌شان دارند، اما فوتبالی کاملا دفاعی به نمایش می‌گذارند. شیوه بازی آنها به گونه‌ای است که تنها به دنبال ضد حمله یا استفاده از اشتباه تیم حریف است.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: نمی تواند از جرارد انتقاد کنم. این جور اتفاقات ممکن است در هر دیداری رخ دهد. مهم این است که هنوز 2 امتیاز از آنها بالاتر هستیم و اگر بازی‌هایمان را با برتری به پایان برسانیم، می توانیم به قهرمانی در این فصل دست یابیم. فراموش نکنیم که هدف ما در ابتدای فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود اما اکنون خیلی خوشحال هستم که در صدر جدول قرار داریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۰۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید