کد خبر : ۵۱,۲۲۲
هاشم بیگ زاده که فصل موفقی را در سالی که گذشت پشت سر گذاشت، بعد از پیوستن به اردوی تیم ملی توانست در یکی از دیدارهای تدارکاتی گلزنی کند و آمادگی اش را نشان دهد.
بیک زاده: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره استقلال نیست، گلزنی من در بازی دوستانه اهمیتی ندارد



بیگ زاده در جدیدترین مصاحبه خود می گوید: «اردوی خوب و پرفشاری را پشت سر می گذاریم. اینجا فقط تمرین می کنیم و مساله دیگری برایمان ارجحیت ندارد. شرایط اردو هم بسیار ایده آل است و من فکر می کنم این اردو می تواند به آمادگی تیم کمک شایانی کند.»

وی ادامه می دهد:«ما قطعا باید از زمان باقیمانده تا جام جهانی نهایت استفاده را ببریم. اگر می خواهیم موفق شویم باید همه تلاش کنند و مسئولان کی روش نهایت همکاری را داشته باشند تا او بتواند برنامه هایش را عملی کند. درست است خیلی ها فکر می کنندایران شانسی برای صعود از گروه خودش را ندارد اما من مخالف این موضوع هستم و اعتقاد دارم هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد برای صعود از گروهش شانس دارد زیرا اگر غیر از این بود نمی توانست به جام جهانی صعود کند، اگرچه کار سختی داریم اما با وجود بازیکنان خوب و باانگیزه ای که داریم و همچنین حضور کی روش که بسیار باتجربه است می توانیم با کمی خوش شانسی صعود کنیم. البته این مساله نیازمند برنامه ریزی دقیق و حساب شده است که برمی گردد به نگاه مسئولان به تیم ملی.»

بیگ زاده درباره گلزنی اش در ترکیب تیم ملی عنوان می کند: «این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بود و من فقط ضربه آخر را زدم. بازی های دوستانه فقط برای آماده سازی و هماهنگی تیم است و فکر می کنم گلزنی من مساله چندان مهمی نیست. مهم این است که در جام جهانی بتوانیم با کسب نتایج خوب مردم ایران را که لایق بهترین ها هستند، شاد کنیم.»

او درباره شرایط استقلال عنوان می کند: «فکر می کنم الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره شرایط استقلال نیست. سر فرصت مناسب می شود دقیق تر درباره فصلی که گذشت صحبت کنیم؛ فقط این را می گویم که لیگ ما لیگ بسیار خوبی بود و رقابت تیم هابرای قهرمانی تا هفته پایانی نشانگر این مساله است.»/ش

۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۳۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید