کد خبر : ۵۱,۲۸۰
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من اختلافی با وزیر ورزش و این وزارتخانه ندارم و همه ما در راستای آنها حرکت می‌کنیم.
نجف‌نژاد: اختلافی با وزارت ورزش و جوانان ندارم و در راستای آنها حرکت می‌کنم


مقداد نجف‌نژاد درباره اینکه چه زمانی تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال مشخص می‌شود، گفت: دوستان در وزارت ورزش و جوانان در تلاش هستند که به زودی تکلیف باشگاه استقلال را مشخص کنند.
وی در مورد اینکه آیا قرار است مانند پرسپولیس همه اعضای هیئت مدیره استقلال کنار گذاشته شوند، عنوان کرد: هیچ پیش‌بینی از تغییر و تحولات ندارم و نمی‌دانم قرار است چه تصمیمی برای استقلال گرفته شود. تصمیم با وزارت ورزش است و افرادی باید در هیئت مدیره حضور داشته باشند که بتوانند از ظرفیت‌های مختلف باشگاه استفاده کنند. 
گفته می‌شود تعیین وضعیت استقلال به این دلیل به تاخیر افتاده که وزارت ورزش قصد دارد اعضای هیئت مدیره استقلال را مانند باشگاه پرسپولیس از افراد اقتصادی-ورزشی تشکیل دهد اما در سوی دیگر مقداد نجف‌نژاد که رئیس فراکسیون ورزش هم هست، قصد دارد تیم خود را تشکیل دهد. نجف‌نژاد در این خصوص اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و ما در راستای وزارتخانه حرکت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره فعلی استقلال زحمت کشیده‌اند، تصریح کرد: اختلافی با وزیر ورزش و یا وزارتخانه ندارم و همه ما در راستای این وزارتخانه حرکت می‌کنیم. هدف ما این است که استقلال برای فصل آینده تقویت شود و تا الان هم همه در هیئت مدیره زحمت کشیدیم.
نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل اختلاف نظر با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال با این وزارتخانه حضور نداشت، گفت: به دلیل اینکه در ماموریت به سر می‌بردم، نتوانستم در جلسه شرکت کنم. هیچ اختلافی بین ما نیست و دوستان ما در وزارت ورزش هم زحمت می‌کشند.
وی در مورد معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره این باشگاه را نمی‌شناسم و از رحیمی هم که در سپاهان حضور داشت، شناخت دارم. امیدوارم این مجموعه جدید در کار خود موفق باشند./ش

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۱:۲۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید