کد خبر : ۵,۱۷۷
تمرین استقلال دیروز در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیرى  شد و آبى پوشان زیر نظر مربیان کارهاى بدنسازى و تاکتیکى انجام دادند. استقلالى ها صبح دیروز در سالن وزنه ورزشگاه دستگردى تمرینات بدنسازى انجام دادند و عصر دیروز هم کارهاى تاکتیکى را در دستور کار خود قرار دادند. تمرین عصر آبى ها با حاشیه هایى همراه بود که در ادامه مى خوانید:
مدیرعامل نیامد
طبق اعلام قبلى استقلالى ها، قرار بود عصر دیروز امیررضا واعظى آشتیانى هم در ورزشگاه دستگردى حضور پیدا کند و تمرینات را به نظاره بنشیند اما این اتفاق نیفتاد. این موضوع موجب حیرت همگان شده بود.
روانخواه تأخیر داشت
امیدرضا روانخواه، هافبک آبى پوشان با ۱۰ دقیقه تأخیر به ورزشگاه رسید و با کسب اجازه از مرفاوى تمرینات را شروع کرد.
اولین حضور کاظمى
حسین کاظمى، هافبک استقلالى ها اولین حضور خود را در تمرینات تجربه کرد. او در کنار ۱۱ بازیکن دیگر تمرین کرد. رضا عنایتى، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقى، کیانوش رحمتى، هاشم بیک زاده، امیدرضا روانخواه، سیدمهدى سیدصالحى، حنیف عمران زاده، پژمان منتظرى، فرهاد مجیدى، میلاد نورى و حسین کاظمى حاضران در تمرین عصر دیروز بودند.
طالب لو و رحمتى از شنبه
با اینکه گفته مى شد بازیکنان ملى پوش استقلال از روز دوشنبه در تمرینات حضور پیدا مى کنند اما فقط حسین کاظمى دیروز تمرین کرد. در این بین برهانى با اجازه کادرفنى در تمرین دیروز حاضر نشد و طالب لو و رحمتى هم پس از صحبت  با مرفاوى و استراحت کامل از روز شنبه هفته آینده به سایرین ملحق خواهند شد.
حضور پرتعداد تماشاگران
از تمرین دیروز آبى پوشان استقبال خوبى به عمل آمد. حدود ۱۰۰ تماشاگر در ورزشگاه دستگردى حضور یافتند و تمرین استقلالى ها را به نظاره نشستند. حضور این تعداد تماشاگر نسبت به روزهاى قبل بى نظیر بود.
حضور لیدرهاى قدیمى
چند تن از لیدرهاى قدیمى باشگاه استقلال که سال گذشته توسط واعظى آشتیانى ممنوع الفعالیت شده بودند در تمرین دیروز حضور پیدا کردند و از جایگاه تماشاگران تمرین را تماشا کردند.
مدرسه فوتبال
جمعى از بازیکنان مدرسه و فوتبال نو اندیشان دیروز در ورزشگاه دستگردى حاضر شدند و از تمرین آبى پوشان دیدن کردند.
جلسه کرافت و مظلومى
راینر کرافت و غلامحسین مظلومى در اواسط تمرین جلسه اى را تشکیل دادند و در مورد مسائل تاکتیکى با هم صحبت کردند.
سپک تاکرا
۴ نفر از بازیکنان که زودتر از سایرین به دستگردى رسیده بودند به انجام بازى سپک تاکرا پرداختند. امیرحسین صادقى و حنیف عمران زاده در قالب یک تیم و هاشم بیک زاده و کیانوش رحمتى در قالب تیمى دیگر سپک تاکرا بازى کردند.
شرح تمرین
تمرین آبى پوشان با صحبت  مرفاوى آغاز شد. پس از آن نفرات کار با توپ انجام دادند. در ادامه مانع هایى را در زمین قرار دادند و بازیکنان از بین این موانع عبور کردند. کارهاى تاکتیکى دیگر حرکاتى بود که آبى ها انجام دادند. در انتهاى تمرین هم نفرات در قالب ۲ تیم زرد و آبى فوتبال تاکتیکى بازى کردند که بهزاد غلامپور برادر و هادى شکورى دروازه بانان ۲ تیم بودند. حسین کاظمى و هاشم بیک زاده در این فوتبال تمرینى گلزنى کردند و امید روانخواه هم یک پنالتى را از دست داد.
۹ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۲۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید