کد خبر : ۵۱,۹۹۷
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در فصل آینده با یک تیم قدرتمند و جوان پا به رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال می‌گذارند.سید سعید افجه‌ای درباره حضورش در دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش برای یادبود زنده یاد ناصر حجازی خاطرنشان کرد: این وظیفه ما بود که اینجا حضور پیدا کنیم. از سال‌های دور عاشق ناصر حجازی بودم و همیشه برای او احترام زیادی قائل هستم.او ادامه داد: احترام به پیشکسوتان هم وظیفه ماست و هم در برنامه‌های ما قرار دارد که نتایج آن را در آینده خواهید دید.حضورم در این دیدار هم برای آن بود که در ابتدا یک خدا قوت به پیشکسوتان باشگاه استقلال و اهالی رسانه گفته باشم و بعد هم از آتیلا حجازی به نمایندگی از خانواده ناصر حجازی رخصت گرفته باشیم.
افجه‌ای: مثل کوه پشت کادر فنی و هواداران ایستاده ایم/ از خانواده حجازی رخصت گرفتم»

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان این که نام باشگاه باید «فرهنگی و ورزشی» باشد، خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید وزیر ورزش و جوانان ما درصد بیشتری از فعالیت‌های خود در باشگاه استقلال با چند ده میلیون هوادار را باید به سمت مسائل این چنینی هدایت کنیم تا هواداران فقط به فکر طرفداری از تیم خود و احترام به پیشکسوتان باشد. باید حمایت‌های مختلفی هم برای پیشکسوتان و هم کادر باشگاه به خوبی در نظر گرفته شود و مشکلات آنها بر طرف شود.او درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال نیز گفت: خوشبختانه شرایط باشگاه خوب است و بیشتر کار‌ها در مسیر درستی انجام می‌شود. روز یکشنبه نیز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می‌شود و تازه‌ترین تصمیمات اتخاذ خواهد شد. امیر قلعه‌نویی صددرصد در استقلال می‌ماند. هیات مدیره مانند کوه پشت کادر فنی و هواداران ایستاده است و هواداران به هیچ عنوان نگران نباشند. ما از فرصت تعطیلی لیگ و جام جهانی ‌نهایت استفاده را خواهیم برد و اصلا در این مدت زمان را از دست نداده‌ایم.افجه‌ای درباره برخی از اظهارنظر‌ها درباره هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: اعضای هیات مدیره چندان هم غیرفوتبالی نیستند. من خودم از بخش اسپانسرینگ وارد شدم. باشگاه وقتی دید که من به صورت جدی پیگیر فوتبال بوده‌ام و به این حوزه آشنایی دارم از من خواست تا در هیات مدیره نیز باشم. 

در هر پستی از استقلال حمایت می‌کنم و پشتوانه آن خواهم بود.او اضافه کرد: بیشتر وقتم روی فعالیت‌های اقتصادی بوده است ولی کاملا به حوزه فوتبال آشنایی دارم. البته در آینده همه چیز به خوبی مشخص می‌شود.عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت مالی اسپانسر این باشگاه و اینکه آیا می‌توان از عهده تعهدات خود برآید یا خیر نیز به ایسنا گفت: درباره استقلال بعید می‌دانم اتفاقی برای اسپانسر رخ دهد. در استقلال حتی اسپانسر ما نیز فوتبالی است و البته من و یکی دیگر از اعضای هیات مدیره نیز حمایت‌هایی را صورت می‌دهیم. قول می‌دهیم که هیچ مشکلی در زمینه اسپانسرینگ باشگاه استقلال رخ ندهد.عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر لزوم تقویت اسپانسر این باشگاه خاطرنشان کرد: هیات مدیره باید اسپانسرینگ را تقویت کند تا هزینه‌ای که صرف کرده بازگردد و سود هم داشته باشد تا سال بعد اسپانسر پول بیشتر را با خود بیاورد.او در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم استقلال در فصل آینده رقابت‌های لیگ بر‌تر چگونه خواهد بود نیز گفت: من قولی برای قرار گرفتن در جایگاه خاصی نمی‌دهم و این بحث نیز بیشتر مربوط به کادر فنی است. البته فکر نمی‌کنم آن‌ها نیز قولی را برای فصل بعد بدهند ولی من این قول را می‌دهم که در مجموع با یک تیم تیم قدرتمند و جوان در فصل آتی رقابت‌های لیگ بر‌تر حضور پیدا خواهیم کرد.

۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۵۵
خبرگزاری ایسنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید