کد خبر : ۵۲,۵۵۳
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، ظهر چهارشنبه 21 خرداد 1393؛ بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه در جلسه ای صمیمانه با اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه که بیشتر به منظور آشنایی کامل ایشان با پیشکسوتان و بررسی و رفع برخی از مشکلات این کمیته برگزار شد درخواست ها و مشکلات کمیته با حضور مدیرعامل بررسی شد.
بررسی افزایش حقوق بگیران و حضور تیم پیشکسوتان در لیگ

جلسه کمیته پیشکسوتان با حضور بهرام افشارزاده ، منصور پورحیدری ، علی جباری ، جواد قراب ، مهدی کشاورز و مصطفی شرکاء برگزار شد و موضوعاتی چون بررسی وضعیت معیشتی و حق و حقوق پیشکسوتان ، اختصاص هدایایی از طرف باشگاه برای تولد این عزیزان مطرح و همچنین در مورد عیادت مدیرعامل و تنی چند از اعضای هیئت مدیره با غلام حسین مظلومی و رسیدگی به امور ایشان نیز بحث و تبادل نظر شد .

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه ، بحث شرکت تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال در لیگ سراسری پیشکسوتان و همچنین افزایش تعداد پیشکسوتان حقوق بگیران بود .

در پایان این جلسه علی جباری به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان مطالبی را جهت رسیدگی بیشتر به امور این کمیته به اطلاع مدیرعامل رساند و افشارزاده نیز ضمن یادداشت این مسائل و مشکلات قول رسیدگی هرچه سریعتر به این امور را داد .

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۵۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید