کد خبر : ۵,۹۱۷
زمانی که علی کفاشیان در واکنش به صحبت‌های واعظی‌آشتیانی گفت که او به خاطر گرسنگی در ماه رمضان و از شدت گشنگی و تشنگی درباره بلیت فروشی صحبت کرده است، قابل پیش‌بینی بود که واعظ واکنش نشان خواهد داد.
او استاد به راه‌انداختن جنجال، آن هم در حوزه مدیریت است. پاسخ مدیران فدراسیون فوتبال به درخواست مشروع استقلال و پرسپولیس برای در اختیار گرفتن فروش بلیت، غیرمنطقی و آمیخته با شوخی به سبک کفاشیان بوده است. آنها با توجه به درآمدی که از بلیت‌فروشی دارند به هیچ قیمتی حاضر نیستند این امتیاز را به این دو باشگاه واگذار کنند. اما مدیرعامل استقلال در گفت‌وگوی تازه‌اش مجددا بر مواضع قبلی پافشاری می‌کند:
آقای آشتیانی پاسخ رئیس سازمان لیگ را به مصاحبه خودتان خواندید؟
با این جواب من بیشتر به این نتیجه رسیدم که در فدراسیون منش حرفه‌ای وجود ندارد. اینکه ما باشگاه دولتی هستیم و طبق قانون فیفا نمی‌توانیم در آسیا حضور پیدا کنیم حرف بی‌ربطی است. باشگاه ما دولتی است اما اساسنامه بر اساس قانون تجارت باشد که هست. من متأسفم که این پاسخ را که چندان آگاهانه نیست، خواندم. دوستان یک اشتباه بزرگ می‌کنند. در حال حاضر یک جزیره ایجاد شده به نام فدراسیون که ارتباط چندانی با باشگاه‌ها ندارد.
چرا با درخواست شما مخالفت می‌شود؟
چیزی که ما خواسته‌ایم این است که میزان درآمدها را روشن کنند. ما حرف بدی که نمی‌زنیم. دوست داریم مردم بدانند فدراسیون از بلیت‌فروشی چه قدر درآمد دارد. حالا اگر آقایان رفته‌اند سازمان لیگ را بر اساس قانون تجارت ثبت کردند به ما چه مربوط است؟
یعنی سازمان لیگ یک سازمان انتفاعی است؟
بله، جالب اینکه الان یک شرکت در داخل سازمان لیگ ثبت شده و این شرکت بلیت‌فروشی را برعهده گرفته است. حالا ما نمی‌گوییم که هیات مدیره‌اش چه کسانی هستند! دوستان کار خلاف قانون کرده‌اند و حالا در پاسخ به ما می‌گویند مجمع باید تصویب کند که بلیت فروشی را به باشگاه‌ها بدهیم. اما این حق ماست. ممکن است باشگاه‌ها در مجمع برخلاف نظر ما رأی بدهند اما این حق ایشان است و به ما ربطی ندارد. ما حق خودمان را می‌خواهیم. مگر الان ما چه ابزاری داریم که بتوانیم درآمدزایی کنیم؟
آقای فتح‌الله‌زاده قبلاً‌ قصد داشت بلیت‌های استقلال را پیش‌فروش کند اما حالا که در فدراسیون است نظر دیگری دارد.
من نمی‌خواهم وارد این بحث بشوم اما ایشان بعنوان نماینده باشگاه‌ها باید از حق مشروع‌ ما دفاع کنند. در مورد بلیت‌فروشی ما همان فرمولی را عمل می‌کنیم که مورد تایید شورای تامین باشد.
آیا از اعتراضتان نتیجه‌ای هم گرفته‌اید؟ مگر قرار نبود که امروز جلسه بگذارید؟
قرار بود آقایان جلسه بگذارند و حرف بزنیم اما تا الان هیچ خبری نشده ... به نظر من خواب این فدراسیون سنگین است. روش‌شان هم همین است که با لبخند دارند پاسخ مسائل حقوقی را می‌دهند. تصور من این است که اراده‌ای برای حل مشکلات در فدراسیون وجود ندارد. مردم قضاوت کنند که پاسخ‌های فدراسیون منطقی است یا نه؟
آیا شما برای اولتیماتوم خودتان زمانی گذاشته‌اید؟
من زمانی برایش قائل نیستم. زمان کنار کشیدن از لیگ وقتی است که به بی‌منطقی بخوریم و عواقب این تصمیم با آنها خواهد بود. البته من حس می‌کنم یک دستی در کار است که شکایت‌های فوتبال مدام از دروازه‌های این مملکت برود بیرون و از مربی و مدیر و بازیکن شکایت ببرند به فیفا و ای‌اف‌سی. این رفتار به نظر من شک برانگیز است و باید بررسی شود که چرا قصد بر این است که دعواهای ما در چهارچوب فدراسیون حل نشود.
۵ شهریور ۱۳۸۸ ۰۷:۰۴
کلیدواژه ها: سایت گل 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید