کد خبر : ۵,۹۲۲
بازی را باید به دو قسمت تقسیم کنیم. در 20 دقیقه اول بازی ملوان دو موقعیت گل داشت که استفاده نکردیم و بعد قطع برق ورزشگاه اتفاق افتاد و دو تیم به رختکن رفتند. در رختکن آنها تیم ما را به خوبی آنالیز کردند.

محمد احمدزاده پس از تساوی صفر بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را باید به دو قسمت تقسیم کنیم. در 20 دقیقه اول بازی ملوان دو موقعیت گل داشت که استفاده نکردیم و بعد قطع برق ورزشگاه اتفاق افتاد و دو تیم به رختکن رفتند. در رختکن آنها تیم ما را به خوبی آنالیز کردند.
وی تاکید کرد: وقتی بازی دوباره به جریان افتاد روند بازی تغییر کرد و استقلال توانست بر مسابقه تسلط پیدا کند و ما تحت فشار قرار گرفتیم در حالی که می توانستیم برنده بازی باشیم.
سرمربی ملوان ادامه داد: در نیمه دوم یک موقعیت خطرناک به استقلال دادیم و در بقیه دقایق بازی ملوان تیم برتر میدان بود و موقعیت های گل زیادی را از دست دادیم. تعویض هایی که انجام دادیم کاملا به نفع تیم بود. در مجموع یک بازی درگیرانه را شاهد بودیم.
احمدزاده در مورد استقلال تصریح کرد: من تا به حال آنها را این قدر خوب، درگیرانه و فیزیکی ندیده بودم. فوتبال نزدیکی بازی کردیم و هر چه از زمان بازی می گذشت راحت تر نبض بازی را به دست می گرفتیم.
وی درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه گفت: خیلی خوشحالم که بعد از سالیان سال ورزشگاه تختی پر از تماشاگر بود. در واقع آنها سرمایه های اصلی این تیم هستند. متاسفم که نتوانستیم در پایان بازی آنها را خوشحال روانه منازلشان کنیم. از همه این طرفداران تشکر می کنم.
احمدزاده در مورد زمین تختی عنوان کرد: مسئولان و دست اندرکاران در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند و فکر می کنم در زمستان امسال زمین آبرومندی داشته باشیم. در حالی که ملوان از قدیمی ترین تیم های لیگ برتر است اما در این شهر ورزشگاه جدید و نو نداریم اما در دورافتاده ترین شهرهای ایران که هیچ تیمی در لیگ برتر ندارند ورزشگاه استاندارد ساخته شد اما ملوان هنوز باید در ورزشگاه پیر و فرسوده تختی بازی کند و مشکلاتی هم مثل قطع برق برایمان رخ می دهد.
سرمربی ملوان در پاسخ به این سئوال که فکر نمی کند این تیم در بعضی خطوط دچار ضعف است، یادآور شد: من دوست داشتم تمامی بازیکنان انزلی چی لیگ برتر را به ملوان بیاورم اما در این بین فقط پژمان نوری بود که مردانگی کرد و در اوج فوتبال خود به انزلی بازگشت. قبول دارم که در بعضی خطوط ایراداتی داریم اما به نیمکت استقلال نگاه کنید. برای نیمکت این تیم به اندازه کل تیم ملوان هزینه شده و کل تیم ما مهره روی نیمکت دارند.
احمدزاده در پایان در خصوص اینکه چرا محمد نزهتی را به عوان یار تعویضی به زمین می فرستد، گفت: نزهتی کلید تیم ملوان است. نمی توانیم همه داشته های خود را یکجا وارد زمین کنیم. در لحظاتی که بازی بسته می شود نزهتی بازی را برای ما باز می کند.

۶ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۱۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید