کد خبر : ۵,۹۵۸

حضور یک اسطوره ایرانی در لیگ برتر اروپا،‌ بدون شک افتخار کوچکی برای فوتبال ایران نخواهد بود. ناصر حجازی اسطوره آبی فوتبال ایران، چندی پیش با مسوولان باشگاه دی‌استرادا به توافق نهایی رسید و کارش را به صورت رسمی در این تیم پرسابقه شروع کرد.
حجازی که به عنوان مدیر فنی در دی‌استرادا مشغول به کار شد، در جلسه معارفه‌اش با چند خبرگزاری و روزنامه معتبر اروپایی از جمله دویچهوله آلمان به گفت‌وگو پرداخت. پس از آن نیز حجازی با شبکه ورزشی اسلواکی مصاحبه‌ای را به زبان انگلیسی انجام داد و جالب اینکه بیوگرافی حجازی و سوابق او به طور کامل اعلام شد و آنها در پایان، حضور اسطوره بزرگ فوتبال ایران را به اسلواکی تبریک گفتند.
حجازی در مورد زندگی و سمت جدیدش در اسلواکی می‌گوید: «برخلاف صحبت‌های بعضی از نشریات در ایران، من در حال حاضر فقط مدیر فنی دی‌استرادا هستم. در حال حاضر تیم سرمربی دارد و من عملکرد او و دیگر اعضای کادر فنی را زیر نظر دارم. این درست که باشگاه ما در اسلواکی است ولی من در اتریش زندگی می‌کنم. مردم در اتریش انگلیسی صحبت می‌کنند و می‌توانم با آنها به راحتی ارتباط برقرار کنم. اتریش نسبت به اسلواکی مدرن‌تر است ولی اسلواکی خیلی آرام و زیباست. فاصله باشگاه ما در اسلواکی تا محل زندگی‌ام در اتریش حدود شصت، 70 کیلومتر است و من هر روز یک مسیر روان و سرسبز را طی می‌کنم که از بابت آن لذت می‌برم.»
حجازی اولین حضور در دی‌استرادا را با شکست آغاز کرد ولی او از این بابت اصلا نگران نیست: «در هفته هفتم ما میزبان تیم Dukla Banska Bysteica بودیم. با توجه به انجام شدن کارهای اداری مربوط به ویزایم در این بازی روی نیمکت نشستم و توانستم شناخت بهتری نسبت به تیم پیدا کنم. البته حریف ما هم تیم بسیار قدرتمندی بود و در حال حاضر هم تیم صدرنشین بازی‌هاست. من رفته‌رفته شناخت بیشتری نسبت به دی‌استرادا و بازیکنانش پیدا می‌کنم و آن وقت است که می‌توانم با قدرت بیشتری به کارم در این تیم ادامه دهم.»
در حال حاضر دی‌استرادا از هفت بازی صاحب 10 امتیاز است و در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر اسلواکی قرار دارد. دی‌استرادا در جدول دوازده تیمی لیگ اسلواکی صاحب سه پیروزی، یک تساوی و سه شکست است که از این بین هشت گل زده و هفت گل خورده نیز در کارنامه این تیم دیده می‌شود. دی‌استرادا که در حال حاضر با 10 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد با تیم صدرنشین بازی‌ها فقط پنج امتیاز اختلاف دارد.
حجازی که امروز نیز در یک بازی بزرگ و حساس در زمین تیم Fc Nitra روی نیمکت دی‌استرادا می‌نشیند در مورد این بازی می‌گوید: «هفته پیش با تیم اول جدول بازی داشتیم و این هفته هم باید با تیم دوم جدول بازی کنیم. بدون شک بازی کردن در زمین Nitra کار راحتی نیست ولی ما به دنبال کسب یک نتیجه خوب هستیم و امیدوارم که نتیجه لازم را بگیریم. البته من هنوز دخالت خیلی زیادی در امور فنی دی‌استرادا ندارم و هدف اول من این است که شناخت بیشتری از این تیم پیدا کنم.»
امروز (سی‌ام اگوست 2009) دی‌استرادا در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اسلواکی در شرایطی به مصاف Fc Nitra می‌رود که این بازی با توجه به حساسیت‌هایی که دارد به صورت زنده از تلویزیون اسلواکی پخش می‌شود.
ناصر حجازی که از مدت‌ها پیش به دنبال رویاهایش در قاره سبز بوده است، حالا نیز با امید فراوان در مورد آینده دی‌استرادا صحبت می‌کند: «من فکر می‌کنم که می‌توانم با توجه به شایستگی‌های مدیرعامل ایرانی دی‌استرادا کارهای بزرگی در این باشگاه انجام دهم.
با خشایار محسنی قرار گذاشته‌ایم که برای بالا بردن پرچم ایران در قاره اروپا، تمام تلاشمان را انجام دهیم تا دی‌استرادا سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و یا جام یوفا را بگیرد. اگر تیم را تقویت کنیم و ضعف‌ها را بپوشانیم، می‌توانیم یک تیم پرقدرت‌تر داشته باشیم. کار کردن در اروپا و آن هم فوتبال سخت و قلدر اسلواکی کار راحتی نیست ولی حضور در بازی‌های اروپایی بزرگترین آرزوی من است.»


۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۵:۴۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید