کد خبر : ۶,۳۹۲

حمید درخشان در بازگشت با شکوهش به لیگ برتر، ششمین پیروزی متوالی‌اش را با شکست پرسپولیس جشن گرفت تا تیم رویایی روزهای جوانی‌اش اسیر در توفان ناکامی شود.
بحرانی که به پروسه برکناری عباس انصاری‌فرد، دوست صمیمی درخشان سرعت می‌دهد.
در این بازی پیکان با نتیجه دو بر یک از سد پرسپولیس که نزدیک به 50 هزار تماشاگر را در آزادی به عنوان مشوق می‌دید، گذشت. محمدرضا طهماسبی در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی و علی قربانی در دقیقه 61 گل‌های پیکان را به ثمر رساندند. میثم بائو در دقیقه 75 برای پرسپولیس گلزنی کرد. محمود رفیعی، داور مسابقه به هادی نوروزی از پرسپولیس و محمود‌پور اسدالله و حسین معمار از پیکان کارت زرد نشان داد. با این پیروزی پیکان 19 امتیازی شد و توانست صدر را از استقلال تهران پس بگیرد. پرسپولیس 11 امتیازی ماند تا در آستانه دیدار حساس با استقلال که هفته آینده برگزار می‌شود، وارد بحران شود. طرفداران که در نیمه اول و حتی تا قبل از گل دوم پیکان تلاش داشتند تنها حامی تیم خود باشند وقتی علی قربانی از فاصله‌ای بعید توپ را به تور دروازه تیم محبوبشان دوخت نتوانستند تاب بیاورند و فریاد اعتراضشان بالا رفت. فریادهایی که عادل فردوسی‌پور با مکث در گزارشش سعی کرد بینندگان تلویزیونی هم در جریانش قرار بگیرند. فریادهایی که تا دقیقی طولانی پس از مسابقه امتداد داشت. پرسپولیس این سومین مسابقه‌ای بود که نتوانسته پیروز باشد. آنها در سه بازی قبلی خود که همگی در تهران برگزار شده‌اند، دو تساوی برابر تیم‌های پایین جدولی راه‌آهن و شاهین بدست آورد و این بار هم به پیکان باخت تا کاسه صبر جمعیت حاضر در آزادی لبریز شود
عباس انصاری فرد پس از شکست تیمش برابر پیکان ، حکم به برکناری زلاتکو کرانچار کروات داد.
او که خود در آستانه برکناری از پرسپولی رار دارد و تماشاگران تیمش بیش از هر کسی مدیر تیم شان را مسبب ناکامی های اخیر می دانند ، با برکناری کرانچار ، حسین عبدی دستیار اول این مربی را سرمربی موقت پرسپولیس معرفی کرد. با برکناری مربی کروات پرسپولیس در آستانه داربی باید غرامتی نزدیک به یک میلیارد را بپردازد.

۳ مهر ۱۳۸۸ ۲۲:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید