کد خبر : ۶,۵۶۱

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از مشخص شدن تکلیف واعظی آشتیانی، مدیرعامل این باشگاه در جلسه روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

خسرو دانشجو روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه برگزار می‌شود و در این جلسه در خصوص نحوه فعالیت واعظ به صورت همزمان در سازمان تربیت بدنی و باشگاه استقلال و یا قطع همکاری با باشگاه تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: آشتیانی در حال حاضر مدیرعامل باشگاه استقلال است و هواداران تیم استقلال باید بدانند که پیدا کردن فردی با ظرفیت بالا به عنوان جانشین کمی زمان می‌برد. واعظی آشتیانی از آن دسته مدیرانی است که می تواند به صورت همزمان در دو سمت فعالیت کند و فعلا وی در استقلال ماندنی است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین درخصوص بازی استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: تساوی در این دیدار از پیش تعیین شده نبود و ما هم همانند هوادارن این دو تیم دوست نداشتیم بازی با این نتیجه به پایان برسد اما، در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و شرایط چنین نتیجه‌ای را رقم زد.

دانشجو با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال تصریح کرد: هر چند که تیم استقلال ظرفیت شکست حریف را داشت اما بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و همانطور که آمار بازی نشان می‌دهد، ‪ ۵۷‬درصد مالکیت توپ در اختیار تیم استقلال بود.

وی در پایان گفت: تمام امکانات لازم را برای حمایت از تیم و کادر فنی فراهم کرده‌ایم و هواداران بدانند که در بازی برگشت این نتیجه تساوی را با پیروزی عوض خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر باشگاههای ایران روز گذشته با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید

۱۱ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید