کد خبر : ۷۳,۸۰۵
سرمربی استقلال از مشکلات مالی این تیم حسابی ناراحت است و می گوید فردا جلسه ای برای حل این مشکل برگزار می شود.
مظلومی: فردا جلسه‌ای برای حل مشکل داریم
صحبت های مظلومی در پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران را در زیر می خوانید:

8-7 بازیکن در اردو داریم

بیشتر از 7-8 بازیکن در تمرین حضور دارند و سایر بازیکنان هم برخی در تیم ملی امید و بزرگسال هستند. کرار رفته است و در رسانه‌ها خواندم که خانه برای او تهیه نشده است. مگویان هم مشکلات مالی دارد که نیامده است.

فردا جلسه برگزار می کنیم

همه مشکلاتی دارند و خواستار این شده‌اند که فردا جلسه‌ای داشته باشیم تا مشکلات حل شود. ما بازیکنان را از فیلترهای مختلف گذرانده‌ایم. ریوالدو از بازیکنان A برزیل است. پرو پیچ مشکلاتی داشت که دچار مسائل روحی شد مسئله ای که برای بچه او به وجود آمد او را از نظر روحی دچار مشکل کرد.

مشکلات حل نشود، هواداران متزلزل می شوند

اگر مشکلات حل نشود، این استقلال و هواداران هستند که متزلزل می‌شوند. نمی‌خواهم منت بگذارم، اما خود من هنوز پولی نگرفته‌ام. ما می‌توانیم صبر و تحمل کنیم، همان‌طور که چهار سال پیش تحمل کردیم، اما خارجی‌ها برای معیشت زندگی و مشکلات‌شان به ایران می‌آیند و صبر هم ندارند. حتی ایرانی هم همین‌طور هستند. بازیکنان داخلی را تیم‌های دیگر با رقم بالاتری می‌خواستند اما به عشق استقلال به اینجا آمدند که اکنون هم به آرامش نیاز دارند. ما آرامش‌مان کم شده است و این مشکلات را قبل از بازی نفت و راه‌آهن داشتیم.

۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حسن ستاره ابی
۱۳۹۴/۰۷/۰۷ Iran
0
5
6

بقول جناب خان درجه یک برزیل !!!!جناب مظلومی مطمئنی این و با اون اورژینالش اشتباهی نگرفتی ؟ریوالدو درجه سه برزیل هم نبود اما شما جناب مظلومی من فکر میکنم بابت اینکه سر مبی استقلال باشی حاضری یک پولی هم بدی !!!اینها چین خریدی ؟ اقای گل لیگ البانی !!! بابا
این چند تارو رد کن برن بجاشون یک بازیک تاپ بیار که بدرد بخوره حیف پول

آرمین
۱۳۹۴/۰۷/۰۸ Iran
0
0
0

شک ندارم سرمربی استقلال هم بیش از این دوستمون استقلال رو دوست داره و هم بیش از همه ی ما هواداران از شرایط فنی استقلال آگاهه. دیگه مونده من و شمای هوادار با این ادبیات سرمربی باشخصیت تیم اول لیگ رو مورد کنایه قرار بدیم! استقلال رو من و شما با رهبری همین
پرویز مظلومی باید قهرمان کنیم!

استقلالی قدیمی
۱۳۹۴/۰۷/۰۷ Iran
0
1
10

خانواده محترم مظلومی ها و خصوصا پرویز خان خیلی مردید . استقلالیها فداکاریهای امثال شما رو در این روزها فراموش نخواهند کرد . به امید قهرمانی استقلال بزرگ . کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید