کد خبر : ۷۳,۸۲۷
غیبت کرار جاسم در تمرینات استقلال با جریمه همراه خواهد شد.
مدیربرنامه کرارتحت پیگردقانونی قرارمی گیرد/هافبک عراقی جریمه می شود

در حالی که مدیر برنامه های بازیکن عراقی استقلال از قول این بازیکن اعلام کرده در صورت عدم تهیه مسکن از عراق به تهران باز نمی گردد مسئولان باشگاه استقلال درصدد تهیه خانه ای برای این بازیکن هستند.

براساس این گزارش معاون انضباطی باشگاه استقلال با تایید این خبر به کاپ گفت: اینکه باشگاه هنوز برای این بازیکن خانه نگرفته را تصدیق می کنیم. این را هم باید اضافه کرد که بنده به رغم آنکه این موضوع خارج از حیطه وظایفم بود اما با توجه به اینکه به نوعی با مسائل حقوقی و انضباطی ارتباط پیدا می کنم در این ارتباط با سبکدست صحبت کردم و قرار شد موانع موجود برطرف شود تا ظرف روزهای آتی خانه ای مناسب برای کرار تهیه کنیم.

محسن بزرگی در این باره که آیا هافبک عراقی استقلال می تواند به خاطر عدم تهیه مسکن در تمرینات حضور پیدا نکند گفت: کسی نمی تواند زلف مطالباتش را به زلف تعهداتش گره بزند. نظام باشگاه و نظام فوتبال این را نمی گوید اگر باشگاه به تعهدش عمل نکرد بازیکن هم عمل نکند. مگر اینکه چنین موردی در قرارداد بازیکن یا مربی لحاظ شده باشد.

وی ادامه داد: چنین موردی در قرارداد کرار عنوان نشده و با در نظرگرفتن اینکه باشگاه ملزم به انجام تعهداتش است بازیکن هم باید این کار را انجام دهد. ما خود را موظف به تهیه خانه برای او می دانیم. اما همین چند روز غیبت را هم برای کرار لحاظ خواهیم کرد و جریمه اش می کنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در این باره که گفته شده مدیر برنامه کرار نامه ای در همین ارتباط به فدراسیون فرستاده گفت: احتمال دارد به خاطر همین کار این فرد که خود را مدیر برنامه کرار عنوان می کند تحت تعقیب کیفری قرار دهیم چراکه ظاهرا این نامه در سربرگی با آرم فیفا به فدراسیون فوتبال ارائه شده و از این طریق منافع یک شرکت دولتی را به خطر انداخته است.

بزرگی خاطرنشان کرد: هنوز رسمیت این موضوع که این فرد ایجنت رسمی فیفا است در ایران محرز نشده و شاید در عراق ایجنت کرار باشد. با این همه ما به کسی اجازه نخواهیم داد که منافع یک شرکت بزرگ مانند استقلال در مملکت مان به خطر بیفتد یا تهدید شود.

کرار جاسم باید مانند سایر بازیکنان استقلال از روز گذشته در دور جدید تمرینات این تیم حضور پیدا می کرد اما هافبک عراقی استقلال که به عراق سفر کرده در حال حاضر خارج از کشور به سر می برد و از طریق مدیر برنامه هایش گفته مادامی که برایش در تهران خانه نگیرند به تهران بر نمی گردد.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
کربختیاری ARYOBARZAN
۱۳۹۴/۰۷/۰۸ Iran
0
4
27

ما استقلالی ها به اومدن کرار علاقه ی نداریم و میترسیم روزی یه ضربه سنگین یا تو دربی یا تو راه قهرمانی بزنه و من از آقای مظلومی خواهش میکنم قید این بازیکنو بزنه و نذاره استقلال بیشتر از این از حضور کرار ضربه ببینه(البته اگه کامنت من به گوش مظلومی میرسه)


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید