کد خبر : ۷۶,۷۶۴
سنگربان استقلال تهران پیراهنی را بر تن داشت که رنگ آن را با توصیه مرحوم حجازی انتخاب کرده بود.
بر جا مانده از بازی دوشنبه؛ طالبلو و پیراهنی که توصیه حجازی بود
پس از مصدومیت سید مهدی رحمتی، وحید طالبلو فرصتی پیدا کرد تا درون دروازه استقلال قرار بگیرد و برابر سیاه جامگان مشهد به میدان برود.

نکته بر جا مانده از این حضور طالبلو، رنگ پیراهن وی در این مسابقه بود.

طالبلو که سالها قبل به پیراهن های رنگ تیره علاقه مند بود، در بازی روز دوشنبه با پیراهن رنگ سفید درون دروازه استقلال ایستاد که این رنگ و انتخاب آن از سوی وحید، نکته ای در دل خود دارد.

چند سال قبل که این دروازه بانبان زیر نظر محروم ناصر حجازی کار می کرد، یک روز حجازی خطاب به او می گوید چون تو لاغر هستی از پیراهن رنگ سفید استفاده کن که بدنت را درشت تر نشان دهد و درون دروازه ابهت داشته باشی.پیراهن سیاه دروازه بان را جمع تر نشان می  دهد و وحید هم از همان زمان بر اساس توصیه مرحوم ناصر حجازی این پیراهن سفید رنگ را انتخاب کرد و در بازی آخر استقلالی ها نیر همان رنگ  را بر تن داشت.

۸ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ARASH
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ Iran
0
1
97

چه با لباس سیاه ، چه سفید ... وحید یک جنتلمن واقیه ! به واکنش وحید بعد از اعلام گل مردودی که داور اعلام کرد دقت کنید .... اونو با عکس العمل یکی مثل سوشا مقایسه کنید !!! حتی لحن حرف زدن و آرامشی که داره گواه این ادعاس . متاسفانه تو فوتبال ما چنین شخصیت
هایی محکوم به فنا هستن . هادی طبا طبایی هم خصوصیاتی شبیه به وحید داشت و علی رقم قابلیتهای بسیار بالا هر دوشون قربانی غوغا سالاری فوتبال ما شدن و به حقشون نرسیدن .

محمد
۱۳۹۴/۱۰/۰۹ Iran
0
0
18

اخلاق و رفتار و شخصیت بازیکنی به نام وحید طالبلو را هیچگاه با سوشا و امثال سوشا نباید مقایسه کرد. تفاوتشون از بی نهایت مثبت تا بی نهاین منفیه.

7مقدس
۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
8

لطفا خاهشا ملتمسا اسم آقا وحید و اون مترسک رو کنار هم نیارین

میاحیان
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ Iran
0
4
23

استقلال باشگاه بزرگی است کسانی که مطالب را به به دید و نظر بزگان هوادار تقدیم می کنند باید ویراستاران آگاه به دستور زبان فارسی باشند . حجازی اسطوره محروم نیست مرحوم است . 

سیدمسعود
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ Iran
0
2
25

واقعا حرف قشنگی زده بوده مرحوم حجازی لباس تیره انسان را لاغر نشون میده

پدر بزرگ آریا
۱۳۹۴/۱۰/۰۹ Iran
0
0
17

ای وحید با تعصب ای پنالتی گیر ما // ناجی دروازه آبی عقاب آسیا + بارها شیرجه زدی و دفع بنمودی خطر // شیرجه ات نازم که باشد شیرجه اسطوره ها.......یاد اسطوره افتادم ، اشک امان نمیدهد.

شاهین
۱۳۹۴/۱۰/۰۹ Iran
0
0
24

سید مهدی واقعا فوق العادس درون دروازه ولی وحید هم بسار خوبه ای کاش پرویز خان به وحید بازیهای بیشتری بده وحید تا ابد استقلالی هست


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید